wie nog meer na stoppen met pil niet meer ongesteld worden?

A

Anoniem

Guest
Ik ben in december gestopt met de pil maar ondertussen niet meer ongesteld worden....Wie kent dit. Ik ga ervan uit dat ik rond 7 februari ongesteld moet worden. Ik voel me zwanger ( heb al 1 dochtertje van 2) maar de testen slaan nu nog negatief uit.
Zal je echt pas kunnen testen vanaf de eerste dag gebruikelijke ongesteldheid. Ik weet echt niet meer wanneer ik moet testen, iemand tips???

Toen ik voor de eerste keer stopte met de pil (mijn dochter is ondertussen al geboren) waren de testen ook eerst negatief. Ik ben 2 jaar geleden in januari gestopt met de pil en 4 weken waren voorbij maar de test was nog negatief. een week later positief. Dus ik denk dat je echt moet wachten tot je periode hoort te zijn.
Succes in elk geval! ik hoop dat je zwanger bent.
groetjes lisa

hoi ik heb precies hetzelfde ook gestopt met de pil in december en ook niet meer ongesteld geworden maar mijn huisarts heeft gezegd dat t kan gebeuren dat de hormoon huishouding even in de war is en dat t dan vanzelf weer komt maar toch is dit wel erg onzeker
Hoe is het nu met je ........ ik ben benieuwd of je al wat meer weet groetjes miranda en nick

Het duurde bij mij 10 weken voordat ik ongesteld werd, maar niet zwanger dus.. Daarna5 a 6 weken.
Hoop voor je dat je zwanger bent, maar het kan dus ook net als bij mij een beetje een late ongi zijn.

x lisanne

Hoi,
Mijn eerste ongi. na het stoppen met de pil heeft 58 dagen op zich laten wachten. Heeft me heel wat testen gekost(ha,ha). Maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat het bij jou meteen raak is. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan gewoon een test doen.

Veel succes.

wendy

Terug
Bovenaan