Wie nog meer NOD 31 mei en "voelen" iets?

hoi hoi

ik heb 31 mei mijn NOD!!!!
ik voel eigenlijk niet veel,wat pijn in mijn onderbuik,het gevoel dat ik ongsi moet worden,
dit heb ik eigenlijk de hele week al....
maar elke maand heb ik bijna wel wat waarvan ik denk he,zal het nu zowezen ,maar helaas nog nooit.
we moeten gewoon ff afwachten...

voel jij al wel wat dan????

xxxtam80 (ronde 11)

Hoi!!

Ik heb ook 31 mei NOD.
Voel niks bijzonders. Heb niks bijzonders...
Alhoewel het lijkt alsof ik na mijn eisprong meer afscheiding ben blijven houden dan eerdere rondes...maarja   dat zal wel niks zijn.
We zien het wel!
Ik hoop dat wij de 31 (en ook niet eerder en ook niet later!)  geen duiveltjes hoeven te verwelkomen...

Liefs Linnepinnie
(ronde 18)

hoi meiden

Allereerst heel veel succes, ik hoop dat jullie lekker zwanger zijn!!!!!!
Voor de meiden die me niet kennen, ik zit al vanaf januari op het forum, maar heb een lange onregelmaitge cyclus. Dus soms schrijf ik een tijdje niets. Kunt zo moeilijk bezig blijven met melden dat er niets is hahahaha

Ik had eerst mijn nod 2 juni maar dat is verschoven naar 31 mei, heb nl mijn eisprong eerder gehad.
Ik voel verder allerlei dingen in mijn buik maar.... het belangrijkste ik heb al 10 dagen een temp boven de 37......  Ik weet dat ik me er niet op mag vast pinnen en iedere ochtend zeg ik tegen mezelf... nee mayo het kan niet. vandaag is hij onder de 37... maar nee hoor!!!!!!!

Ohw ik vind het heel spannend en droom logischerwijs al lekker weg.........misschien iets te lekker.

Verder moet ik enorm veel plassen, ben erg moe  en heb heel veel honger.
Ben vanochtend uit bed gegaan om wat te eten en nog even terug gekropen.....  (heb vandaag een vrije dag dus vond dat ik wel eens mocht uitslapen.....)

Meiden heel veel succes!!!!!!!!!!!! Ik duim dat het raak mag zijn voor jullie

groetjes mayo

Hee Mayo!

Wat fijn dat je NOD nu eerder is joh!
En ook wel goed dat je temp boven de 37 is al een tijd...
Ik hoop voor je dat het raak is...
Ik heb nog steeds niet echt tekens volgens mij..maar ik probeer bepaalde gevoelens ook echt af te wimpelen...en dat lukt me vrij aardig.
Heb wel iedere dag een tijdje rugpijn...maar dat kan bij mij ook door verkeerd slapen komen heb niet zo een sterke onderrug...
Het lijkt alsof ik meer honger heb..maar ook snel al genoeg heb...maargoed ook daarover zeg ik tegen mezelf dat is niks...je ziet het wel...
Maargoed ook jij heel veel succes met afwachten!!
Duimen maar voor ons allemaal....

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan