Wie nog meer NOD 5 april?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik ben even nieuwsgierig wie nog meer zijn NOD op (of rond) 5 april heeft?
Vorige keer dat ik de rode duiveltjes zag was ik er eigenlijk van overtuigd dat ik zwanger was. Er kwam zelfs wat melk uit mijn borsten. Maar nee dus. Waarschijnlijk wordt het melk aangemaakt doordat ik aan de Gravitamon ben... kwam daar later pas achter!

Nu is 5 april mijn NOD dag en ik had me voorgenomen om gewoon er niet zo veel bij stil te staan. Maar het lukt gewoon niet... Ik moet er constant aan denken...

Wie herkent dit?

Heitje

Ja,
ook ik wil eigenlijk nergens aan denken. Maar ben al bijna 3 weken vreemd misselijk, trekkend gevoel en nog veel meer. Maar kan  ook niks betekenen.

Mijn NOD is 3 april, maar wil een paar dagen later testen. Als dat lukt!

Ik gebruik de vitamines van Kruidvat voor zwangeren. Van de vk gehoort dat ze heel goed zijn en stukken voordeliger. Misschien een tip?

Liefs, Monique

Mijn NOD is 4 april. Ik had vorige week 1 dag last van krampen enzo maar nu niets meer. Kan dus een erg late ovulatie zijn!? Ik hoop het niet. Ik denk niet dat ik zwanger ben want ik voel niets meer...jammer maar hou toch hoop. Ik kan ook nergens anders meer aan denken...heel irritant en frustrerend. Wachten op dinsdag...duurt lang kan ik je zeggen.

Ben benieuwd of jullie zwanger zijn.

x
Dompy

ehm ik hoop en denk al een half jaar dat ik iedere maand zwanger ben, heel erg vervelend ja en ook al wil ik er niet te veel mee bezig zijn (30 jaar tik tak tik  tak tik tak!!) dat lukt gewoon niet. Ik denk er iedere dat toch even aan jammer dat er geen testen zijn die kunnen zeggen of het gelijk raak is ja of nee. Jammer maar helaas we moeten altijd maar wachten en wachten en frisse moed houden...
ik duim weer voor ons allemaal.

groetjes Irene.

Haha nog 1 week te gaan en dan zitten we helemaaaaaaal in de zenuwen met z'n allen. Als ik eraan denk dat ik overtijd ben...jeetje, m'n maag draait nu al om als ik eraan denk. hahahahazenuwen!!!!

Oh.. ik duim voor jullie allemaal! Laat jullie wat weten als je getest hebt!

Haha ik denk dat jullie (op mijn vriend na dan) het als eerste weten als ik zwanger ben. Hier kan ik het tenminste heel hard roepen. (typen hihi) Duurt dat lang he dat wachten. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben maar ik wil het zoooooo graag dus ik blijf hopen. Ik voel geen klachten en denk dat m'n ovulatie een week later was...balen!

MAAR IK DUIM VOOR IEDEREEN!!!

x
Dompy

Hoi hoi,

Mijn NOD is ook 5 april,dit zal dan de 1ste keer zijn na mijn mk.
Dus is het afwachten of het idd op die dag komt...

Nu heb ik wel mijn vermoedens dat ik misschien wel weer zwanger ben,maar ja voor het zelfde geldt houd mijn lichaam me ongelooflijk in de maling!

Succes!

liefs Caro

Terug
Bovenaan