wie nog meer nod de 23e???

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Nou, we komen weer in de buurt van onze NOD dag. Voor het eerst deze maand heb ik ovu testen gebruikt en had een positieve test vorige week zondag...12 dagen voor nod. Flink geklust dus en op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het deze keer raak is. Na 7 maanden.

Voel van alles. Heb sinds mn nod elke dag wel een ongi gevoel incl pijn in onderrug  en soms steken in mn liezen. Heb goede hoop maar het ondertussen ook wel geleerd dat je niet op je eigen lichaam kan vetrouwen.

Wie w8 met mij mee??

Knufje

hoi  hoi,

ik heb denk ik zo rond deze datum ook mijn nod. ik weet namelijk mijn cyclus nog niet helemaal. mijn eerste echte ongi kwam na 33 dagen. dus ben ik er nu vanuit gegaan dat dat nu ook wel eens zo zou kunnen zijn. toen ik nog aan de pil zat. voelde ik altijd rond een bepaalde periode mij ei. denk tenminste dat ik mijn ei dan had. omdat het elke keer weer op dezelfde dagen was. en ik zit nu in ronde twee. maar heb nog nergens last van. dus ik ga nog nergens van uit. ik zie het allemaal wel. ik heb mijn ei berekend op 28 en 30 33 dagen. zodat k een beetje inzicht kon krijgen wanneer ik in mijn vruchtbare periode zat. we hebben dus ook flink geklust rond deze periodes. elke kans benutten toch!. al hou ik er rekening mee dat het een jaar gaat duren.

wel is mijn geluks getal 3. dus wie wet ben ik in ronde 3 wel zwanger. hoop het... of in de derde maand. dan zou ik in maart zwanger kunnen zijn. ik wacht het wel af!

jij ook in iedergeval veel succes. ik ga alvast voor je duimen...

xx dd

Hoi dames,

ik zit ook in mijn 3e ronde, en 3 is ook mijn geluksgetal en ook 3x is scheepsrecht, ik oop dat het een beetje helpt.
Gaan jullie als het raak is het met kerst vertellen aan vrienden/familie?
Wij alleen aan familie hebben we net besproken.

Ik heb 21/22 december mijn NOD, heb 1 keer een cyclus gehad van 27 dagen en daarna twee cyclussen van 28 dagen vrij netjes dus.

Ik was vanmorgen een beetje licht in mijn hoofd en beetje draaierig enzo, donderdag hopen we meer te weten, mijn schatje zit ook vol spanning, hoe leven jullie mannen mee?

xxx

he WY2006,

Je vroeg of wij het aan mensen gaan vertellen met de kerst als ik zwanger zou zijn. hmm...nee denk het niet. Ik wil het wel heel graag aan mn familie vertellen, maar ik woon in het buitenland en ik wil het absoluut niet via de telefoon vertellen. In jan. komen mn ouders naar ons dus dan zou ik het dan vertellen. Aan mn vriend zn ouders vertellen w het dan ook niet. We willen wel dat ze het ongeveer allemaal op hetzelfde moment weten. Maar als ik in nl had gwoond had ik het zeker verteld. Das toch het mooiste kerstcadeau wat je kunt geven...

Je vroeg ook of mn mannetje al zenuwachtig is...nou niet echt. Hij is er meer nuchter. Hij zegt ook...ja je voelt elke maand wel iets dus we zien wel. Maar ja..mannen voelen natuurlijk ook niets dus ja..je kan ze het niet kwalijk nemen.

Zoals ik al zei..ik voel van alles. Nog steeds ongi gevoel met steken in mn lies (dit heb ik al meer dan een week nu)  elke dag en af en toe steken in mn borsten. Maar verder helemaal niets.

En jullie???

Knufje

heej,

rare buikpijnen, overdreven gevoel dat ik ongesteld moet worden en dan weer niet, wordt er zo moedeloos van. Mijn vriendje is thuis en is echt zenuwachtig, heel erg zo net voor de kerstdagen omdat we het willen vertellen als het raak is.
Afgesproken morgen weer een test te doen, om hem weer gerust naar zijn werk te laten gaan. Ik heb vakantie en dat is heeeeeeeeeeeeeeel erg nu!
Krijg ook hele rare kriebels in mn buik als ik er aan denk.
Hoe vorderd het verder bij jullie?

xxxx

Hoi meiden,

Ik heb komende vrijdag mijn NOD, de 22e dus. Tenminste, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Maar aangezien ik de laatste twee keer een cylcus had van 25 dagen is het vanaf vandaag al spannend! Maar ik heb met mijn man afgesproken om zaterdagochtend pas te testen omdat we toch dag 28 willen afwachten.

Dit is ronde 3 na een miskraam. De eerste keer was het ook in ronde 3 raak, dus wie weet.....   Ook lijken mijn borsten wat boller. Maar het opvallendste is dat ik, net als de vorige keer, weer nachten achter elkaar absurde dromen heb.

Nou, spannend meiden! Laten we elkaar op de hoogte houden!

Groetjes van Vennie

Terug
Bovenaan