wie nog meer nod op 14 of 15 aug?

A

Anoniem

Guest
Wie moet er nog meer ruim een week wachten.
Ik verwacht de rode duivels ongeveer de 14 of 15,en dat wachten word ik zo gek van,ik denk dat ik niet de enige ben.
Dus meiden wie nog meer,dan kunnen we nog gezellig kletsen.
En Smaartje waar ben jij gebleven????
Ik zie de reactie's wel.  

groetjes Mexx-Ann

Hai Mexx-An,

Ik heb mijn NOD ergens tussen 12 en 18 augustus... Tenminste, dit is mijn 3e ronde en bij een cyclus van 28 dgn is ie op 12 augustus en bij een cyclus van 33 dgn is ei 18 augustus, daar ga ik dan maar van uit.....

Ik heb nog geen kwaaltjes enzo hoor, maar weet ook niet precies wanneer mijn ei was (en of die wel is geweest) Heb wel vanavf afgelopen vrijdag echt ongi-klachten, vermoeide benen, zere onderrug en krampjes, maar zou dat mijn ei zijn of iets anders???
We hebben in ieder geval wel heel goed ons best gedaan de afgelopen week, haha

Het is mijn 3e ronde/1e kindje en voor jou??

xx Es

He Mexx Ann,
Hier ben ik hoor.
Hoe is het?
Ik heb 11 aug mijn nod.
Weer erg spannend dus.
Maar ik probeer er niet te
veel aan te denken.
Ik richt me op de verjaardag
van mijn meissie a.s vrijdag.
Dat is wel een goede afleiding.
Maar stiekem glipt het toch weer
door mijn hoofd.
Het komt nu zo dicht bij.
Laat je snel weer van je horen?
doeg smaartje

Hoi Smaartje leuk weer wat van je te lezen,en ik moet ongeveer de 14 of de 15e ongi worden ik hoop het niet natuurlijk,tot nu toe nergens last van,vorige maand overal last van,en toen gewoon ongi,dus het zegt niks,toen dacht ik echt het is raak,maar niet dus.
Het zou ook wel vroeg zijn,als ik al kwaaltjes zou hebben,vorige maand had ik 14 dagen van tevoren al kwaaltjes,dus wie weet jog,maarja dat wachten he.
Heb jij al last van kwaaltjes?

groetjes Mexx-Ann

Hoi Esther.

Het is voor ons de 5e ronde,en we gaan voor de derde,ik heb een miskraam gehad in juni.dus dat was een een grote teleur stelling,maar we blijven het gewoon proberen hoor.
En heb jij al kwaaltjes?

groetjes mexx-ann

Hoi!

Ik heb ook mn ongi als het goed is op de 14e/15e. Maar weer afwachten dus!!! Ik zal voor ons allemaal duimen!!!

Groetjes Marije

He Mexx Ann,
Kwaaltjes,kwaaltjes.
Ik probeer ze te negeren,
maar dat valt niet mee.
Echt van die pijnlijke borsten.
Dat had ik afgelopen ronde
ook wel ,maar niet zo erg.
Ik durf daar dus niet op te
vertrouwen.
En de andere kwaaltjes kan ik aardig
negeren.
Ik probeer er niet zo op te letten.
Voor jouw ook weer spannend.
Het zou zo leuk zijn he?
Nou meis, we duimen gewoon door.
Spreek je later, ik wil even
stofzuigen voor dat mijn huspuppie
weer thuis is.
doeg smaartje

Hoi meiden,

Ik heb mijn NOD de 15de. Ronde 9 (voor het eggie) is het alweer en we hopen er het beste van. Heb niet echt gekke klachten alleen zere borsten maar dat heb ik de laatste keren steeds. Maar ik denk ook dat de meeste zwangerschapsklachten pas in een later stadium komen (bij de meeste dan, denk ik). Hoe is dat bij jullie ik vind soms dat mijn lichaam me in de steek laat. Alles wijst dan op een zwangerschap en dan wordt je gewoon ongesteld. PFFFF vind ik zo naar maar ik ben op zich positief ingesteld dus we blijven gewoon klussen .

Meiden allemaal veel succes en laat het snle weten als jullie wat weten.

TOITOI

Gr Bizu

Terug
Bovenaan