Wie nog meer NOD rond 1 november??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb op 1 november mijn NOD (als ik van 28 dagen uitga), wie nog meer?
Ik vind het zo spannend. We hadden woensdag geklust en gister voelde ik wat pijntjes, dus ik hoop dat dat mijn eisprong was en dat het nu raak is, we klussen nog wel even verder hoor voor het geval ik het verkeerd gevoeld heb, maar ik vind het spannend.
Ik ben trouwens 25 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Het is de eerste ronde dat we er echt voor gaan en het geluk een handje proberen te helpen.
Groetjes Hanneke

Ik heb mijn NOD 31 oktober maar ik heb mijn ei nog niet gehad want ik heb nog geen verhoging gehad.

Hallo Evie,
Hoe lang ben jij nu bezig? Ik meet nog niet met temperatuur, maar probeer op de volgende manier het geluk een handje te helpen. Zodra ik niet meer ongesteld ben klussen mijn man en ik om de dag zeg maar voor 2 weken lang en na elke klus lig ik met mijn benen omhoog (eerst deed ik dit 15 minuten, maar heb gehoord/gelezen dat een half uur beter is. Dat is trouwens echt lang, maar voor het goede doel he!!
Zodra we 3 of meer rondes achter de rug hebben ga ik denk ik wel tempen of ovulatietesten gebruiken.
Groetjes Hanneke

Ik zit nu in ronde 8 en ben vorig jaar november gestopr met de pil maar we zijn maart pas echt begonnen. Ik heb nu ovulatietesten besteld dus hoop dat ik daar iets aan heb.

30 minuten met je benen omhoog liggen is inderdaad lang, ik doe het meestal 10 minuten..

Hoi Evie,

Ik heb mijn NOD ook precies op 1 nov. Ik ben nu in de 4e ronde bezig en gebruik voor t eerst ovulatietesten. Ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong, maar t/m gisteren was de test nog niet positief. Via temperaturen weet ik ongeveer wanneer het moet zijn.
Wij klussen ook gewoon om de dag, maar met mijn benen omhoog liggen doe ik nooit. Ik ben er van overtuigd dat dat een fabeltje is. Ik ken iemand die zwanger is geworden na het vrijen, staande in een toilet!
Ik ben 37 jaar en ook bezig voor het 1ste kindje. Ik probeer geduldig te zijn, want als je wat ouder bent duurt het vaak wat langer voor het raak is.

Veel suc66 met klussen en ik hoop dat we beide blij zijn op 1 nov!
Groetjes Wietske

Hoi Evie en de anderen,

de eerste cyclus na met de pil te zijn gestopt heeft 34dagen geduurd, maar hoop dat ie nu korter is. Als ik van 28 dagen uitga zou mijn NOD op 4Nov moeten zijn.

Maar ja , zolas ik al zei het kan eerder of later zijn

Ben gisteren begonnen ovulatietests te gebruiken, miscchien maakt het mij wijzer?
tot nu toe nog niet...

O ja, ben 32jr.

Hallo,

Ik zit met mijn NOD rond 4 november. het is de 7e ronde voor ons. begin er nu al een beetje van te balen. vorige keer had ik echt wat klachtjes die erop kunnen wijzen dat we zwanger waren, maar mijn lichaam houdt me volledig voor de gek. hopelijk gaat het nu lukken. we proberen zoveel mogelijk om de dag te klussen maar dat lukt ons niet altijd. Ik ben 30 jaar en heb het gevoel dat mijn klok ontzettend hard tikt. mijn zus en moeder hebben er 2,5 en 4 jaar over gedaan voordat ze zwanger waren van de eerste. hopelijk zit dit niet in de familie. ben er wel een beetje bang voor. maar goed, we gaan "vrolijk" verder met klussen. ik heb me ooit laten pendelen en daar kwam uit dat we in december dit jaar zwanger zouden zijn van een jongetje. ben benieuwd of dat uit komt.

suc6 met wachten en tot snel.
groetjes van ikke

Terug
Bovenaan