Wie nog meer op 't wachtbankje???

Hey!

Donderdag is m'n nod, maar het kan ook 12 januari zijn. Zoals iedere nod geeft het weer een gezonde spanning. Toch voel ik me niet anders, maar dat zegt ook niets bij mij... Ik hoop zo op een goed begin van dit jaar!

Liefs Lientje

he lientje,

ik ben morgen of dinsdag aan de beurt.
Heb niet erg mijn best gedaan deze maand.
Ben enorm moe, libido is heel laag, en heb een raar gevoel in de buik. Ik kan nu niet meer zeggen wat normaal is, het is net of ik elke maand andere dingen voel voordat ik ongesteld wordt.
Het is weer afwachten. Heb eigenlijk de hele maand last gehad van zere tepels, misschien hoort het gewoon bij me. Wie zal het zeggen naar 15 jaar pil wat gewoon is.

Soms voel ik me goed, en heb ik echt het idee dat ik me erbij neerleg, en het andere moment baal ik toch. Ik hoop ook op een goed begin van het jaar.
Moet me enorm inhouden om toch niet een vroege test te halen. men gevoel zegt dat ik gewoon ongi wordt. Maar toch voel ik me anders. Sterkte meid met het afwachten.
Ik heb voor het eerst door de drukke dagen, niet 2 weken in spanning gezeten. Maar wordt nu wel angstig.

liefs nath

he meiden, s6 met wachten en hopen op een leuke verassing, iedere zwangerschap is anders, ik heb 3 weken een miskraam gehad en ik wist het nog maar een week was 8 weken zwanger en nergens gene last van.

groetjes en s6 allebij ik duim voor jullie

mama van sharon

Hoi Dames,

Mijn NOD is 12 januari. Ik heb een ontzettende opgezette buik en ook hele gevoelige borsten en ze jeuken ontzettend. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft!!
Hoe gaat het met jullie verder, de dagen een beetje doorgkomen?

Succes he! Ik duim voor ons allemaal!!

X karin

Nath,

Je was er niet veel mee bezig, wie weet brengt je dat juist veel geluk!!! Ik hoop het voor je! Moest er deze maand ook moeite voor doen, hadden beide niet echt zin in. Vorige ronde wat aangerommeld, deze maand serieus aan de klus om de dag, pfff...

Ik had idd geen tijd om erover na te denken, maar nu weer genoeg tijd om te piekeren enzo...

Liefs Lientje

Hoi mama van sharon,

Ik ben het helemaal, geen zwangerschap is gelijk, maar toch zijn de symptonen bij mij alle 3 de zwangerschappen gelijk geweest...bijna geen symptonen...
Ik hoop dat jouw cyclus weer snel op orde is.

Liefs Lientje

hoi lientje, oke elke zwangerschpa het zelfde dat kan, bij mij waren ze alle drie anders, bij sharon was ik alleen misselijk met koken en de eerste miskraam had ik ook misselijk met koken en moe en pijnlijke borsten en bij de 2de miskraam ( 8 weken) had ik helemaal nergens geen last van zo zie je maar bij iedereen is het anders,

Ik hoop zelf ook dat mijn cyclus op orde komt maar ben bag van niet en dat ik maar moet af wachten wanneer ik zwanger wordt. ik kan ook niet tellen en om te tempen en te testen vind ik nog te vroeg. we weten dat alles goed zit want we hebben al een kleintje dus daar ligt het niet aan is alleen of je het op de goede tijdstip doet.

liefs suzette

Terug
Bovenaan