wie nog meer slechte ervaring met kruidvat ovulatietesten?

Hallo  allemaal,

ik zal me even voorstellen, ik ben Mirjam.
Ik ben moeder van een zoon van 20 maanden en probeer nu al een tijdje zwanger te worden.
Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, heb ik een tijd geleden ovulatietesten gekocht van de kruidvat eigen merk.
Ben nu inmiddels al 9 weken niet ongesteld geweest, heb vanmorgen voor de tigste keer een negatieve zwangerschapstest gedaan.
Maar telkens als ik een ovulatietest doe, geeft ie postitief aan.
14 dagen na mijn ongi --> positief
21 dagen na mijn ongi --> positief
28 dagen na mijn ongi --> positief
En vandaag na 9 weken weer positef.
Er klopt volgens mij helemaal niks van.
Heeft er iemand ook zulke slechte revaringen met deze ovulatietesten???
Of doe ik steeds wat verkeerd??
Hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven.
Groetjes Mirjam

Jeetje lastig. Ik reken zelf 14 dagen na mijn eerste dag ongesteldheid en een paar dagen er om heen. Ik had goede dingen gehoord over de zwangerschapstest van Kruidvat. De ovulatietest ken ik nog niet maar misschien koop ik die ooit wel. Ik heb de mazzel dat ik mijn eisprong kan voelen aankomen. Je kunt verder aan verschillende dingen merken dat je ovuleert zoals wat slijm bij het afvegen etc. Die test die jij hebt gedaan lijkt mij ook niet te kloppen. Raar dat je in principe de hele maand ovuleert toch. Wat is je cyclus?
Groetjes en succes

Hoi hoi,

Ik heb  die dingen van de kruidvat ook gebruikt, ze zouden meteen verboden moeten worden!!!   Hebben bij mij ook elke x positief aangegeven en dat echt een vette positief. Ik geloof niet meer in die van de kruidvat, wat ik zelf een hele fijn vond was van de predictor, wel prijzig maar wel geholpen, ik ben nu zwanger, en natuurlijk mede dankzij mijn man, ha ha ha.

Liefs Esther

hey Mirjam,
lastig hoor,kan begrijpen dat je nu superonzeker wordt...
het lijkt me niet te kloppen die testen...
ik ben nu voor het eerst met de testen van predictor bezig.daar kijk je in een schema wat jouw kortste cyclus was van de laatste 3 maanden en dan kun je zien vanaf welke dag je kunt gaan testen.ik ben begonnen bij dag 15 want de kortste van mij was dagen..je begint dan iets voordat je eitje zou kunnen gaan springen.ik weet niet of het bij de kruitvat test hetzelfde is hoor,maar zet het hier maar even neer.in de gebruiksaanwijzing staat dat je wel iedere dag urine van rondt hetzelfde tijdstip moet gebruiken.en verder raden ze aan om bij een heel onregelmatig cyclus af te wachten tot een aantaal gelijke.
dat heb ik ook niet maar ik gebruik ze ook..omdat ik wel goede ervaringen heb gehoord.
mijn cyclus zit tussen 31 en 38 dagen..wel in de dertig dus.weet niet hoe dat bij jou zit...
ik ben nu voor de derde dag aan het testen,maar ik moet zeggen dat ik de streepjes wat onduidelijk vindt.wel is de testuitslag iets lichter,dus ik ga uit van nog geen eisprong.
ik zou stoppen met de kruitvat testen, en evt andere gaan kopen.
succes meid, gr piewie.

ben je niet zwanger????
Vriendin van mij heeft het zelfde probleem gehad met een ander merk en die bleek zwanger te zijn.
Ik heb vandaag voor het eerst kruidvat ovulatie test gebruikt.
Negatief.. helaas......

maar ik zie nog wel hoe het is afgelopen.

groetjes en liefs.

Ha meiden,

bedankt voor jullie reacties.
W1980 --> mij cyclus is als volgt geweest:28 dagen,  31 dagen, 41 dagen,   en zit nu al op 63 dagen en nog steeds niks aan de hand. Erg wisselend dus

mismuppet--> Heb gister nog negatief gestest, maar test vrijdag nog een keer denk ik, heb er al best veel testen doorheen gejaagd, je wil zo graag zekerheid...

esther0303 --> Gefeliciteerd met je zwangerschap! Helemaal super, heb de kruidvattesten nu ook afgeschaft en begin nadat ik ongi ben geworden met een ander merk.

Piewie--> dank je voor de uitleg, doe het zelf ook op die manier, maar heb toch steeds hele vreemde uitslagen.

Stiekum hoop ik vrijdag een positieve test te krijgen, maar denk eigenlijk dat ik weer heel erg teleurgesteld word.
O, word er best gek van, heb altijd graag de touwtjes in handen en nu heb ik dat dus helemaal niet! ( ik bedoel met een regelmatige cyclus)

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan