Wie nog meer super-regelmatige cyclus?

Vroeg het me even af. Zitten nu in IUI nr.4 en tot op heden kunnen ze niks vinden. Alle onderzoeken gehad en we zijn allebei kerngezond. Mijn cyclus is op dag en uur zelfs, altijd hetzelfde. Met en zonder hormonen.

Liefs Anna

Ja, hier ook! Precies gelijk elke cyclus, alleen is mijn ei wat aan het verschuiven de laatste maanden... Maar mijn NOD is altijd op dag 24.
Ik hoop dat bij mij de KO voldoende was, anders is het onverklaarder verminderd (of in het slechtste geval on)vruchtbaar.

Vervelend als alles helemaal in orde is en het toch niet lukt om zwanger te worden.
Wie weet deze ronde!

Liefs Daisy

He Meid!

Ik helaas niet een regelmatige cyclus :) Dit keer ook niet met de hormonen...
Vorige 2 IUI's dag 10 de FM en dag 12 de IUI. Vrijdag was dag 10 nou eitjes waren maar 14mm nog dus moet maandag terugkomen. Dikke domper had echt gedacht dat ik zondag weer de IUI zou hebben. En weer 3 prikjes meer. Naja het prikken gaat me nu beter af. Ik jaag hem er nu aardig rap in.
En wie weet gaat het nu beter omdat de eitjes langer en misschien dan wel beter gaan rijpen :D
Verder is bij ons ook niks gevonden.. Ja mn cyclus is niet geheel regelmatig maar heb wel een ei zeggen ze dus niks aan de hand.

Ik duim voor je!!

Liefs!!

@Daisy: Inderdaad raar, he?! Ik lees zoveel over 'n onregelmatige cyclus, maar vrij weinig over een regelmatige waar de zwangerschap bij uitblijft. Ik snap er gewoon niks van, zelfs mijn gyn zei dat het bijzonder was..... Je moet me wel even helpen; wat is KO? Want ik schrik wel even van de mogelijke uitslagen :(

@PrinsesL; Ik heb dat ook een keer gehad! Op dag 10 'n eitje van maar 13 mm. maar een paar dagen erna had ik er ineens 3 (!) van 17mm! Fijn dat het prikken zo goed gaat, het wordt gewoon een soort routine! Laatst moesten we naar een feestje, een behoorlijk eindje rijden. Heb toen geprikt in een rijdende auto, haha. Wel spannend weer, zeg. Hopelijk vinden ze morgen een of meerdere prachtige eitjes! Succes, meis!!!
O, en wat een k*t-collega! Zo. :)

Liefs Anna

Ja idd.... Errug he!! Trouwens rete stoer dat je dat gewoon in de auto hebt gedaan!!! Chapeau!
Nou ik hoop dat ik morgen goed nieuws hoor en de IUI er aan komt!
KO bedoeld daycey de Kijkoperatie mee denk ik :D

Hou je weer in de gaten :D

Geniet van het lekkere weer (het is hier tenminste prachtig, weet niet hoe het daar is natuurlijk..)

Liefss!

Hahaha, dacht er op de fiets vanmiddag aan, ja.
KO = kijkoperatie.... duh :D!

Hier is het ook geweldig weer! Net terug van een lange wandeling met de honden en vanmiddag uiteraard op het terras gezeten :) Heerlijk!!

Liefs!!

Is idd kijkoperatie, haha! De uitslag is idd erg heftig als je het zo leest, maar 'gelukkig' hebben we nog wel behandelingen om te ondergaan. Maar onverklaarbaar is het dan wel en dat vind ik best moeilijk om te accepteren.
Maar de endo is weggehaald en we hebben nu een gewone kans!

Hier ook prachtig weer! Vandaag lekker naar Epe geweest: dierenpark en even de bossen in. Hele mooie foto's gemaakt!
In het dierenpark een ministokstaartje zien rondhobbelen en zien drinken bij mama! Superlief!

Liefs

Wij zitten ook met die term 'onverklaarbaar' in ons maag. Klinkt zo ernstig en definitief... Niks gevonden, alles goed en ja, ze moeten er een naam aan geven.
Maar goed, hoop houden en positief blijven, zoals elke maand. Hoe moeilijk dat soms ook is!

Wat lief trouwens van dat stokstaartje :)

Terug
Bovenaan