Wie nog meer voor een 2e?

A

Anoniem

Guest
Wij hebben 1 mei besloten voor een 2e te gaan, mijn 1e kindje, Ryan is nu 3 jaar en wordt in oktober 4 dus een mooie leeftijd om een broertje of zusje te krijgen!
Voor mijn vriend wordt het het eerste kindje en voor mij de 1e keer dat ik bewust zwanger ga proberen te raken, Ryan is namelijk door de pil heen gekomen. Overigens ben ik er uiteraard niet minder blij mee.

Zijn er nog meer die ook voor een 2e gaan en hoe lang zijn jullie al bezig?

Groetjes Yasmine

Hoi yasmin,

Ja wij gaan ook voor een tweede. En toevallig is mijn dochtertje ook drie jaar en wordt in juni 4 jaar. Wij zijn al dik 1,5 jaar bezig..(miskraam ertussen) maar geven de moed niet op. Als het na de zomervakantie nog niet zo is, dan gaan wij stappen ondernemen.

Groetjes Therablondi

Ik had me ook aangesloten bij de mei-stoppers, dus daar zien we elkaar ook. Maar ik ga dus ook voor de tweede enne... dit is dus ronde 1, ha ha! Ik wilde al zo lang, ik kan soms nog nauwelijks bevatten dat het wachten voorbij is en dat het dus zomaar zou kunnen gebeuren de komende tijd... Manlief heeft er volgens mij ook wel zin in. Ons zoontje is bijna 15 maanden.

Dag Yasmine,

Ook wij gaan voor een 2e.
Onze dochter is nu 5,5 maand en omdat je nooit weet hoelang het duurt voor het zaadje en het eitje elkaar vinden, zijn we maar lekker begonnen met klussen.
Op dit moment zit ik op het zgn 'wachtbankje'. Oftewel: er is genoeg geklust, het wachten is op de NOD. En wat duurt dat wachten toch lang.
Bij de eerste heb ik me er niet zo mee bezig gehouden en nu lijkt het wel alsof mijn hoofd niet kan stoppen met eraan te denken.

Maar goed. Geduld is een schone zaak: nog een weekje wachten en dan weten we meer.

Succes toegewenst en tot spreeks!

Hallo allemaal,

Wij zullen in Juni weer voor een tweede gaan. We hebben nu een zoontje van 9 maanden oud. Bijna 10 maanden als we er weer voor gaan!

Groetjes

Diarich

Hoi Yasmine,

Wij zijn in maart gestopt met de pil om voor nr. 2 te gaan.
Ons dochtertje word deze maand 3 en vonden het ook een mooie leeftijd om voor nr.2 te gaan.

Ik zou gister of vandaag de rode duiveltjes moeten zien, maar ze komen nog niet echt.
Ik heb vorige week een test gedaan, ik kon niet meer wachten, maar die was negatief.
We wachten nog.

Gr. Christel

Terug
Bovenaan