Wie nog meer wens voor 2e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Mijn man en ik willen graag een 2e kindje. Wij hebben een dochtertje van bijna 9 mnd. en ben sinds een paar weken gestopt met borstvoeding. Ik wacht nu mijn eerste menstruatie af. Graag zou ik in contact komen met andere vrouwen die ook in deze periode dezelfde wens hebben om ervaringen, positief of negatief, uit te wisselen,
Groetjes mij

Hoi Natas8,

Ik heb zojuist gereageerd bij het onderwerp 'hoi hoi dit is echt te gek'.

Hoi Angie,
Kun je mij misschien ook uitleggen wat NOD en RD betekent? Zal wel een beetje dom van me zijn, maar dit is de eerste keer voor mij op het forum en het zijn nog onbekende afkortingen voor mij. Alvast bedankt.

Hoi,

Ook wij gaan voor een tweede kinde! We hebben al een prachtzoon van 10 maanden!

NOD staat voor Niet OngesteldheidsDag. De dag dus waarop je eigenlijk ongesteld moet worden, maar je hoopt dat dat niet gaat gebeuren!
RD staat voor Rode duivels/reds devils! Oftewel je menstruatie!

Mijn praktijkvoorbeeld:

Ik had mijn NOD op 23 augustus! Maar de RD's zijn nog niet verschenen! Test is negatief...Spannend dus nog!

Veel succes! Roos

hoi natas8

dat is toevallig he ik heet ook natasja en ben ook met een 2de kindje bezig en mijn zoontje is net 8 maanden geworden.
hoop snel dat je zwanger bent.

groetjes natas

hallo
ik ben ook voor mijn tweede bezig.
ik geef nog wel borstvoeding.
maar ik ben al wel ongesteld geworden vorige maand.
mijn kleine meid is nu bijna 8 maanden.
mijn nod was de 25e de test nog negatief maar ook nog geen rd.
maar bij mijn meissie was ik ook al drie dagen overtijd voordat ik positief kon testen.
en toen was het ook nog een heel licht streepje.
dus ik ben benieuwd!!!
ik hoop voor je dat je snel je rd hebt.
zodat je gezellig ook mee kan gaan klussen voor kids.
groetjes patries

hoi

wij zijn ook voor nr 2 bezig
me dochter is 16 maanden
en 30-8 is me NOD
zitten in de 1e ronde.
Bij me dochter was t meteen raak, nu zien we t wel

Hallo dames,

Wij gaan ook voor een tweede kindje. Ons zoontje Tijs is afgelopen 2 augustus 1 jaar geworden. Afgelopen donderdag de laatste pil achterover geslagen, dus we kunnen binnenkort aan de gang. We hopen dat het nu sneller mag lukken, bij Tijs heeft het 26 maanden geduurd. We gaan er dus maar wel vanuit dat het nu ook langer zal duren, maar hopen natuurlijk van niet.

Veel succes allemaal.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan