Wie nog meer WW???

Hoi lieve Meiden,

Wie zit er nog meer in haar wachtweken? Misschien kunnen we elkaar een beetje opkrikken dan, want ik heb het alweer helemaal gehad. Ik heb woensdag mijn NOD en dit was de laatste kans voordat we aan IUI met hormonenstimulatie moeten beginnen. Ik hoop dus nog steeds heel erg dat het toch niet meer nodig blijkt te zijn, maar eerlijk gezegd zakt die hoop me wel steeds verder en dieper in mijn schoenen..... Ik reken maar helemaal nergens meer op, want ik ben al zo vaak door mijn lichaam in de steek gelaten! Ik ben benieuwd naar hoe het met jullie gaat!!!

Liefs, Anke

Hoi Anke en de andere lieve meiden,

Hier nog iemand op het wachtbankje! Vorige week maandag heb ik de derde IUI gehad, dus komende week weer testen. Ik verwacht er helemaal niets van dit keer, raak het vertrouwen in de IUI ook een beetje kwijt op dit moment. Zoveel meiden aan de IUI op het forum, en er is (vrijwel) nooit positief nieuws.
Ik hoop voor jou dat jij komende week goed nieuws hebt, en niet verder aan de behandelingen hoeft. Zal voor je duimen hoor!!!
Groetjes,
Judith

hallo alle lieve meiden op het wachtbankje....

Wat spannend toch weer elke keer he....
Weet dat hier voor jullie allemaal veel kaarsjes branden en de duimen flink gedraaid worden.
Voor mij geen wachtbankje deze maand, dus ik ga maar hopen voor jullie allemaal!

Liefs,
mama Peet

He Anke en andere meiden,

Wat is het toch vreselijk dat gewacht. Ook ik doe druk met jullie mee momenteel. Mijn nod is donderdag, dus ja nog wel even geduld hebben. Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, omdat de hoeveelheid zaad nogal weinig was deze ronde. Maar goed ook dat zegt niet altijd zoveel natuurlijk. Verder voel ik me heel normaal en heb geen andere gevoelens ??!!!!   Ik hoop dat ik de tweede wachtweek net zo relaxed door kan komen als de eerste. Ik wil me deze keer niet gek laten maken, ik weet net als wat jij zegt, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Nou meiden veel su6 de komende week en ik zal voor ons allemaal enorm gaan                  !!!!!!!

Veel liefs van Cindy

Hoi, ik heb afgelopen donderdag de tp gehad van 2 embryo's (7 en 8 cellig), en ik zit dus ook in die nare wachtweken. Dit is voor mij de 4e keer dat ik in de wachtweken zit. Uit de 1e poging icsi is mijn dochter geboren. Daarna vorig jaar augustus de 1e icsi voor een brusje gehad, en weer even zwanger maar vrij snel een miskraam en in oktober vorig jaar de tp gehad van 2 cryo's maar niet zwanger. En nu dus weer. Het blijven nare weken al vind ik de 1e week altijd wel meevallen, de 2e week vind ik echt de allerminste. Ik hoop dat we allemaal een mooie positieve test mogen hebben en we (voorlopig)niet weer van die nare wachtweken hoeven mee te maken! Dames allemaal heel veel succes!

Liefs van Margreet

Terug
Bovenaan