Wie nog meer zwanger van een tweeling?!?

Hallo,

Ik ben zwanger van een tweeling. Ik ben nu 13,5 weken en begin november uitgerekend. Ik ben al het zoeken geweest op het forum, maar waarschijnlijk zoek ik niet echt goed. Zijn er meer vrouwen zwanger van een tweeling? Ik denk dat het leuk is om wat ervaringen te wisselen. Of misschien heeft iemand tips waar ik in contact kan komen met tweelingmama's?

Groetjes Petra

Hoi, hoi

Allereerst van harte gefeliciteerd! geweldig he zwanger zijn van een tweeling? ik vond het in ieder geval erg bijzonder...inmiddels zijn onze meiden alweer 3 jaar!

Heb je vragen laat het mij maar even weten oke?

Groetjes, MoiMij

Hoi hoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap!!! weet je al of het 1eiigg of 2eiig is? ik ben op dit moment 35w2d zwanger van 2 meiden (1eiig). het is heel apart om op een gegeven moment van alle kanten getrap of geduw te voelen.
ik heb van de gyn het advies gekregen om me in te schrijven op www.nvom.nl. een site speciaal voor meerlingouders waar je ook terecht kan met vragen etc.

ook ik ben hier gewoon te vinden voor vragen. ik verwacht die van mij elk moment, maar ik hoop het vol te houden tot 13 mei. dan ben ik 37w2d en word ik ingeleid.

Groetjes,
Sara
http://petra-wb.hyves.nl/

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties! Het is bij mij waarschijnlijk 2-eiig. Ik had alleen nog wel een vraagje: Ik bn nu 13,5 week en ik ben al 6 a 7 kilo aangekomen. En ik eet eigenlijk gewoon wat ik moet eten volgens de richtlijnen. Ik was voor de zwangerschap wel heel veel aan het hardlopen. Dat doe ik nu niet meer, omdat ik zoooooo moe ben. Ik probeer wel veel meer te lopen of de fiets te pakken, zodat ik wel in beweging blijf. Hoe ging dat bij jullie?

En normaal zeggen ze dat je de baby pas voelt rond de 20 weken, is dat hetzelfde bij een tweelingzwangerschap? Of voel je ze dan eerder?

En hebben jullie toevallig ervaring met een pretecho? Kan dat ook bij een tweeling? En bij hoeveel weken hebben jullie dat gedaan?
Wat een vragen he, hihihi!!!

Ik hoor het wel,

Groetjes Peet

Hoi, hoi

Geeft niks hoor al die vragen..het is ook wel ff heavy wat er allemaal op je af komt..

Ik ben in totaal zo'n 20 kilo aangekomen, maar ik ben met 7 mnd al bevallen van onze tweeeige tweeling...weet niet meer zo goed of het er snel aankwam eigenlijk...met 20 wkn hebben wij een pretecho laten doen erg leuk al krijg je al best veel echo's! ik kreeg er op de week 1 erg prettig hoor!

Ik heb de meiden niet zo vaak gevoeld want zijn lagen met hun ruggetjes naar buiten en schopte meer naar elkaar, dus dat voelde ik niet zo erg..wel jammer hoor! wel ging mijn buik flink te keer als ze gingen draaien en doen ha, ha gek gevoel en gezicht hoor!

Ik vond het super om in verwachting te zijn van een tweeling zooo speciaal!

Geniet er lekker van!!!

hoi hoi

ik weet nu een klein weekje dat ik zwanger ben van een tweeling! ik ben iets meer dan 11 weken, en t begint langzaam tot ons door te dringen. ik vind het superbijzonder.
ik ben nu nog praktisch niks aangekomen, dus ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. maar ze zitten er echt, we hebben ze op de echo gezien! volgende week gaan we voor t eerst naar de gyn. ook spannend.
nou veel sterkte en plezier!!

susanne

Hallo Petra,

Hier ook een tweelingmama! Mijn kinderen zijn van 2006.
Als je op zoek bent naar een leuk forum dan is www. meerlingenforum.nl een aanrader.
Misschien tot daar!

Groetjes Saskia

Hoi,

Hier ook een tweeling mams.
Ik ben 2 mei bevallen van een zoon en een dochter en alles gaat nu goed, we zijn afgelopen woensdagmiddag weer thuis gekomen.

Ik heb een zware zwangerschap gehad, maar je vergeet een heleboel als je je kindjes in je armen hebt liggen.
Ik heb zeer ernstige bekkeninstabiliteit gehad en mijn kindjes zijn met precies 37 weken gehaald d.m.v. een keizersnede.
Ik heb in totaal 3 weken in het ziekenhuis gelegen en kan nu genieten van mijn kindjes.

Ik wil je wel zeggen dat je echt goed naar je lichaam moet luisteren en goed op je voeding moet letten.

O ja onze Thomas woog 3600 gram bij zijn geboorte en onze Sophie woog 2770 gram, een flinke kerel en een klein meiske dus.
Kun je nagaan wat je mee moet zeulen aan gewicht.

Geniet lekker van je zwangerschap en het gevoel in je buik, het is wel een beetje raar dat dat nu weg is, ik heb een rare flubber buik nu, maar die gaat wel weer weg.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan