Wie nog meer ??

<p>Hi Dames</p><p>We zijn sinds juni aant het proberen om zwanger te worden. In september gemerkt dat mijn lichaam toch moest ontpillen en dus 1 maand overgeslagen nu alles weer inorde is kan ik dus niet wachten tot het zover is. Maar door al deze spanning en toch wel beetje stress dat erbij komt kijken merk ik en zeker mijn vriend dat ik hierdoor slechter gehumeurd ben weinig kan verdragen en dit weegt wel op onze relatie zo te zien. Ook IEDEREEEN in mijn omgeving is namelijk zwanger wat bij ons nogmeer stress brengt. Snap ook wel dat mijn vriendinnen hierover willen praten en samen eens willen gaan winkele... maar iedere keer gaat het enkel en alleen over de baby als we eens wat gaan doen. Dit helpt mij dus helemaal niet met er minder mee bezig zijn of minder slecht gehumeurd te worden. Mijn emoties slaan ook helemaal door pff ... maar een man snap natuurlijk niet wat een vrouwenlichaam doormaakt of wat hormonen ermee doen... dus erover praten lukt niet echt op het moment omdat mijn vriend het niet snapt en mijn vriendinnen dus zwanger zijn ... nog dames die hier mee zitten ? </p><p>Of zit ik enkel en alleen met dit probleem ?</p><p> </p>
 
Hi Elsiejoy
Jaa op zo momenten leer je idd je vrienden kennen en oh wat erg een buitebaarmoederlijke zwangerschap :( mijn vriend steunt me natuurlijk ook heel goed maar begrijpt het gewoon niet helemaal hoe teleurstellend elka maand w
 
Hi Elsiejoy
Jaa op zo momenten leer je idd je vrienden kennen en oh wat erg een buitebaarmoederlijke zwangerschap :( mensen kunnen soms echt ongelooflijk zijn ... en soms verwacht je het helemaal niet  a  die personen toch? Maar mijn vriend steunt me natuurlijk ook heel goed maar begrijpt het gewoon niet helemaal hoe teleurstellend elke maand weer is en zeker om vriendinnen dan wel zwanger te zien. En mijn vriendinnen weten ook dat wij aan het proberen zijn maar toch wille ze alles delen over hun kleine babyy wat ik zeer zeker Snapp en ik gun het hun ook van harte maar inwendig voelt het echt niet fijn :(  en daarom is het forum idd wel fijn hihi
 
Terug
Bovenaan