Wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
He dames,

Wie heeft zijn NOD nog meer rond de 27ste. 28 juli gaan we op vakantie wat zou het toch mooi zijn he. Mocht het deze ronde raak zijn dan wordt het een april baby De maand waar ik en mijn mannetje 12 jaar geleden bij elkaar zijn gekomen. DROOM DROOM. . Nou ik weet wat ons te doen staat veel klussen hihihi.

Dames allemaal succes en hopelijk wordt het wachten snel beloont.

Liefs Linda

mijn nod is rond de 28 en ik ga de 29 op vakantie, dus de testen gaan mee.
deze week volop klussen hahahaha

Hoi,

Ik heb als ik weer een beetje regelmaat mag verwachten mijn NOD op 26 juli, gaan de 21ste op vakantie dus test mee. Eerst nog even een flink klussen van de week.

groetjes MP

hoi hoi

mijn NOD is ook ongeveer 28 juli!!!!
word dus weer spannend,eerst ff goed klussen,maar we hebben nu vakantie,dus voor klussen hebben we wel tijd,daar zal het niet aan liggen!

xxxtam80

hoi hoi mijn nod is ook rond de 28e spannnend he! deze week weer volop klussen hihihi wat zou het mooi zijn wij gaan over vier weken trouwen en het zou een mooi huwelijkscadeau zijn!!!!!!!!! en dan wordt het idd een april baby en dat is dan de precies dezelfde maand toen we elkaar leerden kennen wat zou het toch mooi zijn!!!!!!!!!! ik duim voor jullie allemaal groetjes xxxxxxxxxxxx miranda

mijn nod ook waarscshijnlijk de rond de 28 e als mijn cyclus een beetje normaal is bij mijn eerste kon ik er geen pijl op trekken en nu had ik toch wel op tijd een eisprong (gevoeld en gezien) dus ga er wel vanuit
groetjes mokkel

Terug
Bovenaan