wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
hoi.
jeetje ik zit nu op dag 46 en nog niet ongi,
(ronde 1) ik heb echt het idee dat mijn lichaam me in de steek laat,
ik baal als een stekker   wat duurt dit lang zeg,ben ook niet zwanger heb nu al 4 testen gedaan wacht nu maar gewoon af want het kost aardig wat geld al die testen,
liefs annemieke

Hoi Annemieke,
Ronde 1 is helemaal spannend. Het is veel geduld hebben en afwachten en in het begin is dat helemaal frustie.....
Teveel testen heeft inderdaad echt geen zin en kost erg veel geld. Doe om de 2 weken een test of om de maand. Huisarts doet meestal ook niet veel, die kan meestal ook niks doen, maar als je dat geruststelt moet je die gewoon bellen hoor.
Succes

Hoi,

Ikzit in hetzelfde schuitje 13 juni was mijn eerste dag van mijn laatste ongi.
Heb ook al een test gedaan en niet zwanger.
Ben al bij de ha geweest maar deze zegt kom over een half jaar maar terug en doe intussen wel elke maand een test omdat je zonder ongi toch nog zwanger kunt worden.
Ik zit trouwens ook in de eerste ronde voor een tweede kindje, ik heb al een dochtertje van net 3 jaar.
Ik hoor wel als je ongi bent ben wel benieuwd hoe lang het nog kan duren sterkte ermee en wie weet tot schrijfs.

groetjes monique

Hoi Annemieke,

Jouw verhaal komt me bekend voor, bij mij duurde het de eerste ronde 54 dagen voor ik weer ongi werd, had ook al een negatieve test gedaan.
Vervelend he dat onzekere gedoe. Ben nu alweer 10 dagen over tijd als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen, durf alleen nog niet te testen omdat ik bang ben dat het toch weer hetzelfde is. Voel ook verder niets wat op een zwangerschap zou duiden.
We wachten nog even af.

groet MP

Lieve Annemieke !
Tja, dat wachten is het ergste he.
Mijn eerste ronde was er ook een van 42 dagen, maar nu nog steeds onregelmatig.
33,37 en de laatste 43. Kan er dus geen pijl op trekken. We wachten dus maar weer af.
Kan je wel aanraden om testen te kopen op http://www.sensitest.nl/
Een pakket van 3 stuks kost 5.79
Ze zijn net zo goed als die bij de drogist koopt maar en stuk goedkoper.
Succes hoop dat je ongi snel komt, dan ben je van die onzekerheid af.
Liefs van Miena.

he meid,

zoals je leest, helaas, ben je niet de enige.
ook mijn 1e cyclus duurde maar voort. 52 dagen, die daarna 47 en die daarna 38.
langzaam kropen de lengtes terug. (zit nu tussen de 32 en 42)
het kan ook zijn dat je eerste cyclus heel lang duurt en je daarna snel op je oude ritme komt natuurlijk! wat was je lengte voor je met de pil begon?

sterkte met het wachten, we weten hoe klote het afentoe kan zijn.

liefs Esther

hoi
fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben,
bedankt miena ik heb toevallig de testen net binnen gekregen ik had ze vrijdag besteld heb nu nog 8 testen liggen dus ik kan nog weer ff vooruit al hoop ik ze niet alle 8 nodig te hebben, mijn vorige zwangerschap was ik binnen 3maand zwanger, zo zie je maar elke keer is het weer anders. Nou ik hou jullie op de hoogte liefs annemieke

hoi Esther
toen ik nog aan de pil was werd ik na mijn strip altijd 5 dagen later ongi,
raar he ,heb een zoontje van 2 en hoop dat er niet te veel leeftijds verschil tussen komt, maar ja dat heb je niet voor het zeggen he, p.s bedankt voor jullie reactie`s

Terug
Bovenaan