wie nog meer?

Hoi allemaal,

Ik voel me niet zo goed de laatste tijd, ik heb bloedarmoede en daardoor ben ik erg moe. Maar nu heb ik ook wel eens lichte hoofdpijn, beetje duizelig en tintelende handen en vocht in handen en enkels. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit ondervindt. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Ik hoor het graag. Ik moest vandaag namelijk bloed laten prikken ivm de aanhoudende vermoeidheid (ondanks de ijzerpillen) en ze gingen testen op allerlei virussen enzo. Ik denk dat het gewoon erbij hoort, maarja, voel me er toch een beetje onzeker over. Ik zou me beter voelen als ik zeker wist dat meer mensen dit hebben? Ik zit nu in mijn 27e week.

groetjes, Jane
 
hallo Jane,

Ik kan je helaas geen tip geven of iets anders voor je doen..
Maar ik kan je wel sterkte wensen en hopen dat je je snel weer beter voelt..

groetjes simone 29 weken
 
Hallo Jane
Ik ben geen arts maar zou het wel rustig aan doen als ik jou was. Deze symptomen kunnen ook bij een zw vergiftiging horen maar dan heb je vaak ook hoge bloeddruk en pijn in je bovenbuik. Je kunt op gezondheidsplein.nl kijken waar dit bij hoort. Bij sommige mensen hoort het er gewoon bij maar toch zegt je lichaam dat je rustig aan moet doen.
beterschap.
 
Bedankt voor jullie reactie, er zijn schijnbaar dus toch niet zo heel veel mensen die er last van hebben (of die mensen hebben gewoon niet op mijn berichtje gereageerd).

Ik ben inderdaad deze week thuis gebleven van het werk omdat ik gewoon niet meer kon. Volgende week ga ik terug voor halve dagen. Ik moet maar eens afwachten wat het bloedonderzoek zegt.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan