Wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
Ik houd me een beetje afzijdig de laatste dagen, omdat ik me (wat zwanger worden betreft) wat meer wil gaan ontspannen.
Kan me toch niet inhouden toch een berichtje te plaatsen! :)

Dinsdag mijn ei, dus al een paar dagen weer lekker aan het klussen, vanavond waarschijnlijk niet, maar morgen dan weer wel. En dan kan het wachten weer beginnen... Maaaaaaaar met extra kans, dus de hoop is weer terug!
We gaan een spannende 2 weken tegemoet!

Wie nog meer? Wie heeft er nog meer een spannende week/2 weken?? Een ei, een test of iets wat helemaal niet met zwanger worden te maken heeft??

Ik dus deze week mijn ei en daarna de wachtweken.
Thuis druk bezig met de trappen verven en op mijn werk is het weer rapportentijd/oudergesprekkentijd.
Hier volop bezig dus!

Liefs Daisy

Ik heb waarschijnlijk ook rond deze tijd mn ei!! Zijn dus ook druk aan de klus hihi! Zijn vrijdag begonnen en gaan door tot het komende weekend, hopelijk heb ik mn ei in de tussentijd! Vanwege die rare mens weet ik niet zeker wanneer ik mn ei heb, dus we klussen gewoon wat extra lang, ook zooooo vervelend haha!

Maar wat fijn dat je weer goede hoop hebt!! Hopelijk loont het zich in een supermooie positieve test over 2 weken!!!!!

Fijne dag!
Liefs ciomama

Hoi Hoi

Hier zitten wij ook te wachten totdat we mogen testen nog 2 weekjes wachten, mijn man zegt het gevoel te hebben dat het raak is maar ja ik heb hier veel gelezen en daardoor heel voorzichtig geworden,ook al heb ik symptonen je lichaam kan je voor de gek houden.

Dus rustig wachten al is dat niet onze sterkste kant.

Liefs Kim

Vorige week is mijn ei geweest, dus wachten wachten wachten....Ik hoop echt dat jij een positieve test in handen krijgt (wij allemaal natuurlijk). En als je er niet te veel bij stil staat gaat de tijd ook wat sneller.
Succes met klussen en daarna het wachten!!!
Liefs

Hoi hoi,
Ook hier deze week mijn ei....
Heb het gevoel op dit moment, want ik voel het meestal wel! Gisteren geklust dus wie weet.
Wou eigenlijk aan de ovutesten gaan beginnen, maar toch samen besloten nog een maandje daarmee te wachten. Dan een half jaar bezig,we wachten rustig af....( meer kunnen we toch niet!!)
veel klusplezier.x

hee,
Ik wacht mee, voor mijn NOD aankomend weekend.... Ben benieuwd!
Veel klusplezier!!

Morgen testen....vandaag mijn NOD!!!!!!!!!!!

Spannend!!

xxxxxxxxxxxxxxies

hey meid,
Ik heb me ook even wat afzijdig gehouden.. ff rust..
maar laptop was ook gecrasht.... hihi

Ik ben sinds donderdag begonnen met ovutesten en net vandaag mijn ei... moet manlief tot 11 uur werken..pfff wil echt dat hij snel thuis komt...

Iedereen succes!!

Kussies Laurie

Terug
Bovenaan