A
Anoniem
Guest
Ik houd me een beetje afzijdig de laatste dagen, omdat ik me (wat zwanger worden betreft) wat meer wil gaan ontspannen.
Kan me toch niet inhouden toch een berichtje te plaatsen!
Dinsdag mijn ei, dus al een paar dagen weer lekker aan het klussen, vanavond waarschijnlijk niet, maar morgen dan weer wel. En dan kan het wachten weer beginnen... Maaaaaaaar met extra kans, dus de hoop is weer terug!
We gaan een spannende 2 weken tegemoet!
Wie nog meer? Wie heeft er nog meer een spannende week/2 weken?? Een ei, een test of iets wat helemaal niet met zwanger worden te maken heeft??
Ik dus deze week mijn ei en daarna de wachtweken.
Thuis druk bezig met de trappen verven en op mijn werk is het weer rapportentijd/oudergesprekkentijd.
Hier volop bezig dus!
Liefs Daisy
Kan me toch niet inhouden toch een berichtje te plaatsen!
Dinsdag mijn ei, dus al een paar dagen weer lekker aan het klussen, vanavond waarschijnlijk niet, maar morgen dan weer wel. En dan kan het wachten weer beginnen... Maaaaaaaar met extra kans, dus de hoop is weer terug!
We gaan een spannende 2 weken tegemoet!
Wie nog meer? Wie heeft er nog meer een spannende week/2 weken?? Een ei, een test of iets wat helemaal niet met zwanger worden te maken heeft??
Ik dus deze week mijn ei en daarna de wachtweken.
Thuis druk bezig met de trappen verven en op mijn werk is het weer rapportentijd/oudergesprekkentijd.
Hier volop bezig dus!
Liefs Daisy