wie nu al opnieuw klaar voor 2de kindje

A

Anoniem

Guest
hallo mama's

een vraagje
wie is al opnieuw aan het proberen zwanger te worden van een tweede kindje
of wie heeft 2 of meer kindje kort na elkaar gekregen
Ik en mijn man zijn opnieuw aan het proberen voor een 2de kindje
ik vroeg mijn af of er nog mama's zij die terug zwanger zijn
onze zoon wordt 2 juni 7 maanden
hij is geboren op 2 november 2006

groetjes

Tess

Hoi,

Ik ben (ongepland wel gewenst) 8,3 weken zwanger van nummer 2. Onze dochter is nu 7,5 maand en geboren op 20 oktober 2006.

Ik vind het tot nu toe goed te doen. Behalve de vermoeidheid dan...je kan niet even bijtanken als je wil...

Wanda

Hoi, hier kriebelt het ook wel. We hebben nu 3 kids, ze zijn net 7, net 5, en Thijs is van 7 oktober. Ikzelf heb altijd geroepen dat ik 3 kids wilde, maar mijn man zei altijd, of 2 of 4. Bij de oudste 2 zit er precies 2 jaar en 2 weken in. Nou loop ik toch alweer een tijdje rond met de gedachte dat het ook voor Thijs leuk zou zijn om samen op te groeien, en moederen vind ik gewoon geweldig. Zal eerlijk zijn, ik vind het nu zo zonde dat ik niet een studie die kant uit heb gedaan, ik doe zo ontzettend veel op school en met de kidsen met zoveel plezier. Dus wie weet komt er bij ons nog een kleintje. Groetjes Wendy

hallo dames,
Ikzelf raakte toen mijn dochterje,van nu bijna 2, 7mnd was (ongepland,zeeer gewenst) in verwachting
Ipv ,felicitaties,kreeg altijd als eerste de opmerking:wat snel en wat zul je het zwaar krijgen...ggggrrr gek werd ik er soms van,maar het is wel waar!
Ik ben met veel liefde mama,maar afentoe zijn er dg dat ik er echt doorheen zit.
Dit komt ook wel ,omdat mijn vriend ivm verbouwing van ander huis,amper thuis is.
De zwangerschap ervaarde ik ook wel als zwaarder,maar ondanks alles zou ik een 3e kindje niet uit willen sluiten,maar ik moet er nu niet aan denken.
Toen m,n oudste nog zo klein was,kriebelde het wel heel erg en bleek ik toen ze 7 mnd was ook weer zwanger te zijn,het was ff schrikken,maar ik zou het niet anders gewild hebben!

groetjes Donna,mama van Megan en Devan.

Hoi,
ook wij hadden al heel snel weer dat gevoel, en wij hebben de beslissing al gauw genomen...ik ben nml zwanger!! Nu vijf en een halve week zwanger, en als de kleine straks geboren wordt is Ian bijna 14 maanden...zie het allemaal lekker positief Ik word inderdaad gek van de opmerkingen van; pfff meid, dan krijg je het druk straks, of zelfs van; is het een ongelukje???!!!! Tja, een mens heeft altijd commentaar, ik laat het wel allemaal over me heen komen, ik ben in ieder geval hardstikke gelukkig, en dat is het belangrijkste,succes meid

brigit mv Ian6dec2006

hey meiden

alvast bedankt voor jullie reactie's
wij zijn ook al aan het proberen van in het begin maar omdat ik borstvoeding tot 5 maanden heb gegeven het ik  nu begin mei echt eens goed mijn regels gehad,
ik had eerlijk gehoopt dat ik rapper zwanger zou zijn maar misschien deze maand we zullen zien over 4 dagen moet ik ongesteld worden dus afwachten,
ik heb al dat er wat meer moeders zijn die rap een 2de kindje willen   want hier in mijn omgeving is die niet echt het geval

vele groetjes
Tess

amber is nu 5 mnd en we zijn ook weer aan het proberen. ik moet er wel bijzeggen dat ik nog volledig bv geef, dus de kansen zin wel kleiner. al heb ik de afgelopen dagen echt het gevoel dat het zo zou kunnen zijn. vandaag zelfs een onverwachte huilbui op het werk gehad  
eigenlijk wil ik morgenochtend al testen, maar dat is waarschijnlijk te vroeg om wat te zien. (vanwege de bv en hormonen enzo, heb ik gelezen)

groetjes sophie

Hoi Meiden,

Ik zit er wel aan te denken maar ben er nog niet helemaal uit.
Ik moet namelijk  in mijn zwangerschap elke dag bloedverdunners prikken en zie daar erg tegen op.
Mijn dochtertje is nu 6 maanden.
Ik vind het ook wel erg leuk als ze dicht op elkaar zitten .
Dus ik ga er nog eens goed overnadenken.
Maar wel een leuk onderwerp.
Ook ben ik bang voor reacties op mijn werk ik heb namelijk maar een contract van 2 jaar en ben bang dat die dan niet verlengt wordt.

Liefs Suzie

Terug
Bovenaan