Wie o wie begin in januari 2009 aan een 1e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben Karin, ik ben nieuw op dit forum. Het is  eindelijk gelukkig bijna zover,in januari 2009 gaan we voor ons 1e kindje. Ben vandaag begonnen met het slikken van foliumzuur. Wie o wie gaat er ook in januari 2009 voor een 1e kindje? Ik hou me er nu al veel mee bezig  en zou graag willen weten wie er nog meer in een soort gelijke situatie zit.

Alle reacties zijn welkom!

Liefs Karin

jahoor die zijn er wel maar wij hebben een topic voorjaar 2009 (pag. 2 volgens mij) maar schrijven meer op onze eigen hyves...

jazeker :D
Ik zit net als susieq12 ook op voorjaar 2009!
Maar mocht je ook mee willen kletsen kan dat daar en  we hebben  ook een hyves.
Dit is volledig afgeschermt dus niet te zien voor de buitenwereld (H)
de link staat wel in het voorjaar 2009 forum.
Zijn meer in hetzelfde schuitje :D
Aftellen geblazen ;)

Hey,

Wij gaan er vanaf deze maand voor, dus tja dat is bijna januari!! ik vind het ook vreselijk spannend en denk nergens anders aan. Misschien niet goed, maar zo'n grote stap (in mijn ogen de grootste) zet je niet zomaar!!
Vanaf volgende week de eerste keer seks (mag ik toch hopen) zonder anticonceptie... enorm leuk en spannend, ook wel raar, omdat ik al 12 jaar probeer NIET zwanger te worden, haha. Maar goed, 29 en we gaan ervoor!!

Grts en geniet er straks van
Tink

Hallo allemaal!
Leuk al die reacties! Hyves heb ik niet, ik schrijf liever ook op dit forum, voelt beter;)

Tink, veel succes volgende week! Dat wordt spannend! Hopelijk ben je een van de gelukkigen die snel zwanger wordt!
Het is zeker een grote stap! Het zwanger worden, een babytje dat in je buik groeit, de bevalling, het moederschap..... het is in werkelijkheid geen roze wolk, maar wel het mooiste wat je als vrouw (en stel) kan ervaren.  

Ik kan ook aan niets anders denken. Om mezelf te beschermen heb ik me voorgenomen,  geen babyspullen (ook geen schattig knuffeltje) etc. te kopen, en  vooral de Prenetal niet in te gaan. En als ik zwanger ben geworden, wil ik de eerste echo afwachten voordat ik het aan familie/vrienden etc.  vertel. Ik heb vriendinnen die van het moment dat ze wisten dat ze zwanger waren, het van de daken schreeuwden. en kort daarna een miskraam kregen en iedereen daarvan op de hoogte moesten stellen.Heel pijnlijk...
Positief denken is natuurlijk erg belangrijk, maar realistisch zijn ook. Vandaar dat ik dit even wilde delen.

Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken!

Veel succes allemaal!
liefs Karin

Hoi Karin,

Wij starten ook rond januari. Ik moet eerst mijn Mirena laten verwijderen en daar ga ik in januari voor bellen. Ben heel benieuwd hoe snel het gaat!

heeft 1 van jullie zich aangemeld bij borreluurtje??? zo ja laat het me ff weten in het topic voorjaar 2009 want dan kan ik je accepteren!!! ik weet nu namelijk niet wie ik voor me heb.

Terug
Bovenaan