wie o wie der nod op 1 februari???

A

Anoniem

Guest
hey meiden..

pff   dat   wachten   gek worden   we   ervan!!!

Maarre ik plas   me   gek heel   de   dag door,maar   ja   moe zijn   we dat   niet   ook vaak   gewoon   als   we   niet zwanger   zijn..ik weet   het   ook soms   niet..

ook witte afscheiding   gehad ongevver een   week   na de   eisprong..huh   weten   jullie dat   of   dat   vaker voorkomt??

heel   veel sterkte   met   wachten,en   laat   het   me   weten   wie   er   ook   rond   die datum   van   1   februari ongi   moet worden(of   juist niet).
liefs...Maagd

hoi maagd
ik heb mijn nod 4 feb. dus een paar dagen later. word nu ook al weer gek van t wachten.
sinds vandaag ook veel plassen (maar ook pas blaasontsteking gehad).
en sinds vandaag heb ik afscheiding(nog nooit eerder gehad) verder ben ik moe (maar dat is ook niet ongewoon) en heb last van mijn buik(links)...
het zou toch leuk zijn alssssssssss........................ pffff moet er maar niet te veel aan denken, dan is de terleurstelling straxs des te groter als ik weer ongi word.
houden we elkaar op de hoogte.....(ik probeer niet meer elke dag te kijken hoor........want dan maak ik mezelf helemaal gek!)
gr. lau

hallo,

ik heb mijn nod waarschijnlijk 1 of 2 februari, maar het kan ook 5 februari zijn. Vorige maand heb ik waarschijnlijk een vroege miskraam gehad waardoor ik niet precies weet wanneer ik ongesteld moet worden. Ben wel benieuwd, probeer me er niet zoveel mee bezig te houden.

groetjes,
dees

Ik kan me bij jullie aansluiten hoor, heb mijn NOD op 1 febr. Normaal had ik allang klachten een week voor mijn ongi maar nu dus niet! Ja, van de week last van mijn buik (heeel opgeblazen gevoel) en af en toe grotere, gezwollen borsten. Vandaag wat steken in mijn buik en in mijn rechterborst. Ben ook nog niet zo heel lang gestopt met de pil dus het kan ook zijn dat mijn lichaam helemaal van de waps is en dat ik deze maand een langere cyclus heb. Heb goed op mijn slijm gelet maar heb niet kunnen ontdekken wanneer mijn vruchtbare periode is geweest . Volgens de berekeningen zou ik 18-1 mijn eisprong hebben en 1 febr mijn NOD. Nou ja, we zien wel. Heb al een test in huis liggen haha....

Jullie ook veel sterkte met wachten.... Wat duurt een maand toch lang, he?

Liefs Eva

Ook ik heb  op 1 februari mijn NOD, dus dat wordt spannend met z'n allen?!
Heb net flink griep gehad en ben nog erg aan het hoesten, dus lichamelijk zit het nog niet helemaal lekker. Nu heb ik wel zere borsten, maar dat heb ik vaker voor mijn menstruatie. Dat verhaal over de afscheiding, is wel grappig dat je daarover begint, want daar heb ik dus ook veel meer last van. Nu heb ik pas ergens gelezen dat dat komt als je baarmoeder "werkt", dus dat wordt weer extra hopen.....

Heeft iemand dit ook als (vroeg) zwangerschapsverschijnsel gehad?

Liefs, Jetje

Hallo meiden
Ik heb ook mijn NOD 1 febr Spannend??
Ik heb steeds maar het gevoel dat het deze maand raak is.
Heb al een paar dagen een soort ongesteldheidskramp onder in me buik.
Word er gek van heeft iemand dat ook??? Ik heb nooit last van krampen en
vooral niet als ik pas volgende week mijn NOD heb. Mijn borsten doen zo ontzettend zeer wordt er niet goed van lijke wel ballonnen ook nooit gehad. Ik hoop echt dat het raak is deze maand zou zo leuk zijn. Ik duim voor jullie allemaal. En zo niet gaan we vrolijk door met de volgende rondde
Liefs Liz

Hi dames,

Ik heb mij nod ook op 1 februari. Mijn vriend moet mij elke keer tegenhouden om maar geen test te doen. Heeft geen zin als het pas na 1 febr. kan. Ik wordt ook gek van het wachten!!! Ik moet veel plassen, mijn borsten zijn gespannen en doen pijn aan de zijkanten, voel een soort kramp in mijn onderbuik. Maar ik heb geen last van extra afscheiding.Zou het raak zijn? Of houdt mijn lichaam mij voor de gek? Ik probeer van het positieve uit te gaan....Dames, nog 6 dagen!!!! Ik hoop dat het voor ons allemaal positief uitpakt!

Groetjes, Dee

Hallo,

Ik heb ook mijn NOD om 01/02. Uitgaande van 28 dagen cyclus. Ik heb mij voortaan voorgenomen om mijn NOD binnen een bepaalde week te leggen. Zodus moet ik ongesteld worden tussen 01-02 en 05-02. Dan ga ik niet zo snel meer testen.

Ik lees dat jullie allerlei dingen in jullie lichaam voelen. Ik heb geen gevoelige borsten, geen dit, en geen dat,... alleen lage rugpijn en menstruatiepijn.
Ik zou zo graag zwanger zijn. Ben nu in ronde 5.

Het worden spannende dagen maar probeer er niet teveel aan te denken.
Ik duim voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan