wie o wie heeft dit ook meegemaakt?

A

Anoniem

Guest
hallo,
Ik lees al een tijdje jullie berichtjes tot ik de moed had verzameld om ook te reageren.
Mijn vraag is wie van jullie heeft dit ook eens een keer meegemaakt?
mijn laatste menstruatie was 24 nov. en tot nu nog steeds geen test die positief test.
Ben ook al bij de docter geweest. Binnenwaartse echo gehad enz en ze zeiden op het ziekenhuis nee hoor je bent niet zwanger.
Krijg ik een brief mee met een vraagteken achter is mevrouw zwanger?
ik weer naar de dokter toe die zei we wachten het nog ff af tot eind jan want het zou toch kunnen maar dat het te klein was.
Nou ik afwachten ondertussen misselijk geweest etc (dat is nu zogoed als weg maar ja dan ben ik al weer 9 weken als het wel zo is)
Nu moet ik een bloedtest en urine op het lab inleveren om te kijken of ik wel zwanger ben.
Ik word hier zo gek van.Nog een week of tien dagen wachten.
Herkent iemand dit soms?
Ik zei tegen die dokter het lijkt wel of het tussen mijn oren zit.Maar hij zei nou dat geloof ik niet.
dus wie o wie?

Groeten 19daan73

Hey.

Jammer genoeg kan ik je niet helpen, heb dit n.l. zelf niet meegemaakt, maar kan me wel voorstellen dat je gek word van de onzekerheid.
Ik wil je hierbij even succes wensen en ik hoop voor je dat er goed nieuws komt uit de bloedtest.
Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Ik duim voor je.

Groeten van Miena

Hallo,

Ik vind het zo fijn dat ik niet de enige ben die zoiets raars heeft. Heb op 7 december mijn eerste dag van laatste menstruatie gehad en ben nog steeds niet ongi. Heb meerdere testen gedaan allen negatief, ben bij de dokter geweest ook negatief en die zegt dat ik dus niet zwanger ben. Prima, want we zijn pas kort bezig......, maar ik word ook maar niet ongi. Ben nu inmiddels een dag of 25 over tijd en zit maar te wachten op een menstruatie......er is nog geen bloed geprikt en als ik begin a halverwege februari nog niet ongi ben moet ik terug en dan gaan ze kijken wat er met me aan de hand is.
Ik ben erg benieuwd!!! Ik heb verder ook geen "verschijnselen" van zwangerschap voor zover je die MOET hebben, maar ik heb ook geen verschijnselen van ongesteld worden.
Nogmaals vind het prima als het niet zo is dan klussen we lekker verder.....maar ben wel erg onzeker over het uitblijven van de menstruatie..........

Hou je me op de hoogte????
Groeten Ikke

Hallo Daan,

Ik heb ook zo iets mee gemaakt ik heb 4 testen negatief gehad
waar van een bij de dokter en ik had alleen dat ik moe was.
En toen weer naar de huisarts en toen bleek ik in eens zwanger bij de
5e test   zijn ik heb gevraagd hoe dat zo kon nauw waarschijnlijk
had te weining hcc hormoon in mij lichaam en hij dacht dat ong 7 wk
zwanger zou zijn .Maar ik moest toch eff naar gyn toe om zeker te zijn nou alles inwerking bloedtesten ect en toen kwam ik  bij de gyn en die ging kijken
en bereken hoe ver ik was nou daar kwam uit dat ik al bijna 12 wk zwanger
bleek te zijn nou weer eff schrikken want ja dat gaat ineens wel snel.
Nou later naar de vk met spoed en omdat mijn moeder een kindje met symdroom
van down heeft gehad had recht op prenatale onderzoeken maar ik wilde geen
vruchtwater punctie dus kozen wij voor een nekplooi en bloed tets.Maar met die
nek plooi krijg je een echo en die gyn was bang dat ik nog weer twee weken veder
zal zijn maar zij mocht geen termijn meer uitspreken maar elke echo die ik heb
gehad was onze dochter 2 wk ouder.En met de geboorte die officeel 3 dagen te laat was had ze al geen huidsmeer meer had dus waarschijnlijk heeft ze toch langer gezeten dan dat mening geen gedacht.Het vehaal is wat lang maar.

Ik hoop voor je dat je gauw meer weet want ik weet hoe je voelt.
Groetjes Belinda mama van Marissa 8,5

quote: belinda 23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 14:01:15'));

Ik heb ook zo iets mee gemaakt ik heb 4 testen negatief gehad
waar van een bij de dokter en ik had alleen dat ik moe was.
En toen weer naar de huisarts en toen bleek ik in eens zwanger bij de
5e test   zijn ik heb gevraagd hoe dat zo kon nauw waarschijnlijk
had te weining hcc hormoon in mij lichaam en hij dacht dat ong 7 wk
zwanger zou zijn .

Hoe lang was je al overtijd toen je voor de 5e x positief teste dan?

Gr. Mamaloe

Hoi Daan!

Wat enorm spannend allemaal zeg!!!
De minuten zullen voor jou wel voorbij kruipen.

Heel veel succes!!

Groetjes mamaloe

Hallo,
Dank jullie voor jullie reacties,
heb vanmorgen bloed geprikt op het lab en urine ingeleverd.
Word met spoed behandeld dus hoop volgende week woensdag uitslag te hebben in plaats van over 2 weken dus ik zit helemaal in spanning!
kwam vanavond uit de does en ik zei tegen mijn man kijk die buik dan hij zei nou hij word echt wel dikker en ik maak echt geen grap zei die.
Dus ik zei gelijk dus ik verbeeld dit me echt niet hij zei neeeee echt niet hoor het is echt wel zo.
Maargoed we zullen het volgende week weten.
Ik hou jullie wel weer op de hoogte want ik zit nu al op dag 68.
Ik heb wel een dochtertje van 3 en dat was voor ons ook een verrassing omdat wij al door waren voor ivf op het ziekenhuis toen ik toch spontaan zwanger bleek te zijn na 3 jaar.
Dus als dit weer spontaan is spring ik een gat in de lucht en hebben we 2 cadeautjes gehad.

groetjes van mij

Nou zeg, het wordt spannend op het Forum. Heb je, je nagels al afgekloven.....ik zou gek worden...een week wachten..en zeker bij twee weken. Ik hoop voor je dat het positief is. Ik ga voor je en. Hou ons op de hoogte!
Liefs Gizmo

Terug
Bovenaan