Wie o wie heeft er raad voor mij

A

Anoniem

Guest
Nou ik heb dus effe een probleempje,

Ik ben vorig week effe een paar dagen ongie geweest, woens en dond.
Natuurlijk heel fijn dat dit zo kort was. Ik was toen twee dagen overtijd, en dus meteen testen...
Nou vet negatief...
Nou had ik van de week een behoorlijke pijn in mijn buik, en heb dus voor de zekerheid, maandag16-8 maar weer effe getest weer nega. Ik ben hier bij ook vreselijk misselijk s'ochtends...
Dus ik naar de huisarts, en die kwam met het advies, eet voor dat je naar bed gaat een licht verteerbaar geroosterd broodje ofzo..
Dus ik braaf gedaan, maar in de ochtend weer misselijk.

Nou vraag ik me af, of dat het kan zijn, dat ik of toch zwanger ben, of dat ik een soort van miskraam heb gehad... want mijn onderbuik is vet opgezet, en doet ook bijna de hele dag zeer. Bijv. als ik lig en omhoog moet komen.
En normaal als ik ongie was, kon ik heel slecht tegen alcohol, en kreeg meestal een keiharde onderbuik, en dat deed echt reuze zeer, dus probeerde altijd dit in de hand te houden als ik wist dat ik ongie was of moets worden.
En wat blijkt nou, ik had wat vrienden over de vloer, en dronk gezellig een wijntje, en precies hetzelfde wast ik met mijn ongie heb.
Ik heb ook vaak het gevoel dat ik ongie moet worden, maar ben hetr vorige week toch al geweest.

Ik heb nu ook alvast maar een afspraak met de dokter gemaakt, want wat het ook mag zijn, die misselijkheid en pijn in mijn buik moet weg.

Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is.

Nou ik hoop echt dat hier iemand wat over weet, of ervaring mee heeft.

Xje zoey3

De test kan ook na een week een positief resultaat aangeven. Ik zou, als ik jou was, snel naar de huisarts gaan en vragen of hij een test wil doen want het is ook mogelijk dat je een buitenbaarmoedelijke zwangerschap hebt en dat is heel gevaarlijk!!! Klinkt als een zwangerschap maar zoveel buikpijn lijkt me niet gezond!
Succes!

Terug
Bovenaan