wie o wie heeft ervaring met mat care?

Hallo dames,

Ik ben inmiddels een week overtijd,opvallend meer witte afscheiding...,maar verder voel ik niets bijzonders, en test steeds negatief... ik weet me geen
raad meer, die onzekerheid is zo erg, laat me ongesteld worden of zwanger zijn. Want dit is echt frustrerend. Ik heb nu op die test wel een doorzichtige streep kunnen zien,heeeel licht... ik weet niet of dat ook meetelt.

Ik hoop op reacties...

Sara
 
 Hoi hoi

Volgens mijn beschrijving van de test die ik heb gedaan, die was claerblue telt en licht of vage sreepjes ook al zwanger.
 
Bij deze test wordt er een kruis zichtbaar als je zwanger bent.

Ik hoop dat je er wat aan heb.

liefs mutsie
 
Hoi,

Ik heb ook de zwangerschapstest van Matcare gebruikt. Die gaf bij mij ook een hele vage streep aan.Maar volgens de gebruiksaanwijzing maakt dat niets uit, een streep betekent dat je zwanger bent ook al is de streep nog zo licht ( als je over een paar dagen weer zou testen zou de streep waarschijnlijk wel duidelijker zijn)
Ik twijfelde eerst ook of het wel raak zou zijn ( ik had namelijk ook de ovulatietesten van Matcare gebruikt en ik zou geen ovulatie hebben gehad volgens die testen, geen een keer positief getest) Daarom had ik de volgende dag een zwangerschapstest van Predictor gekocht en die gaf ook weer een positief resultaat.
Ga er dus maar van uit dat de test positief is en dat je dus zwanger bent!

xx Appeltje
 
Hoi sara,

Een streepje is een streepje hoe licht ook. Als je het zeker wilt weten doe dan over een paar dagen nog een test (Wel doen met ochtendurine want dan zit er het meeste hormoon in) en dan krijg je waarschijnlijk een duidelijker streepje te zien. Dus ga er maar van uit dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!!!

Groetjes Odette
 
Hoi,

Ik deed de testen niet voor dat ik 2 weken overtijd was, ook omdat ik bij de eerste poging na 12 dagen ongesteld werd, maar ook omdat ik wel eens gehoord heb dat het het beste was om zolang te wachten, dit van mensen die zwanger waren geworden dmv hulp in wat voor vorm dan ook.
Ik kan je wel zeggen dat een streepje een streepje is hoe licht ook, en misschien dat je nog een test moet doen als je 2 weken overtijd bent.

groetjes kirsten
38w1d
 
hallo,

nou, ik heb ook een test van matcare gebruikt (die je via internet kan bestellen ik weet niet of er ook nog anderen zijn die je in de winkel kan kopen)
na een kwartier verscheen er ineens een 2e streepje...wel duidelijk te zien, wel vaag maar hoefde hem niet in het licht te houden haha
op de test staat dat je hem tot 30 min. kan aflezen maar ik twijfelde erg, omdat hij pas na een kwartier/20 min. verscheen...
ik heb een mailtje gestuurd naar hun en kreeg een mailtje terug met de mededeling dat er alleen een streepje verschijnt als er HcG in je urine zit, dus dat die positief is..
dus ik voorzichtig blij maar nog niet overtuigd...
ik had die test dinsdagochtend gedaan en vanochtend (vrijdag)een test van clearblue met zo'n plusje en minnetje.....helaas negatief...
de enige hoop die ik nog heb is dat die van matcare gevoeliger zijn, die kan je 4 dagen voor je NOD doen en ik dus nog te weinig HcG heb voor een andere test....
ik wacht dus nog even af en dan doe ik weer 1 test als ik dan nog niet ongi ben
ik snap je onzekerheid, ik heb hetzelfde....
ik heb ook zoiets van laat me dan maar ongi worden als ik niet zwanger ben maar die onzekerheid is ook niks...

succes en de tip die ik je dus kan geven is nog even een paar dagen wachten en dan pas weer testen anders weet je nog niks misschien...

liefs leetje
 
Terug
Bovenaan