Wie o wie heeft het volgende knuffelkonijn (en doet er niks mee)?

Hee hallo,

Tygo is zo'n beetje verslaafd aan het volgende konijn:

We hebben hem gekregen als kraamcadeautje (zomer 2006 dus). Hij werd verkocht bij de WIBRA. Ik heb inmiddels de WIBRA's uit de buurt afgezocht naar dit konijn, maar nergens meer verkrijgbaar natuurlijk.

Ik wil heel graag een reserve zodat Tygo hem niet hoeft te missen tijdens bijvoorbeeld een wasbeurt, of nog erger... dat hij kwijtraakt of stuk gaat.

In het konijn z'n kont zitten "korreltjes" zodat hij een beetje kan blijven zitten. Voor de rest heeft hij gewoon zachte vulling.

Heel misschien heeft iemand van jullie deze ook gekregen of gekocht in de tijd van de geboorte van jullie zomer-2006-kindje.
Mocht  je er dan helemaal NIKS mee doen, heb ik hier een heel lief jongetje die hem wel graag als reserve zou willen hebben (kopen).

Groetjes happyM.

p.s. bij knuffelkwijt.nl is hij niet te vinden èn ik heb hem al op marktplaats gezet onder "gezocht". Ik heb m'n best gedaan denk ik hahahaha

Hier huppelt-ie ook niet.
Maar probeer het eens bij het centrale kantoor van Wibra, wellicht ligt er daar nog eentje achter een paar dozen ofzo. En anders kunnen ze je misschien aan de gegevens van de fabrikant helpen.
Het valt me op dat die tijdelijke artikelen die eerst bij de Wibra waren, later opeens bij de Aldi opduiken als tijdelijk iets, en dan weer bij Zeeman. Het rouleert dus, vooral met speelgoed, dus wie weet hebben ze in meer winkels gelegen, of komt-ie binnenkort weer ergens in de aanbieding!
Succes met je konijn. En de rest!

Ellen mv Julian

Hoi,

Ik kom hier eigenlijk nooit, was even aan het surfen,  mijn dochter is van sept 2006 vandaar dat ik hier even las. Toevallig  las ik het verhaal van het konijn.  Het konijn komt me wel erg bekend voor en heb ik volgens mij ergens liggen. Ik ga voor je zoeken en je hoort z.s.m. van mij! Ik hoop dat ik je verder kan helpen.

Groetjes Harmin

Terug
Bovenaan