Wie o wie heeft het zelfde ervaring met keizersnede

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Wie o wie heeft er het zelfde ervaring.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hallo ik ben op 16 januari 2017 bevallen met een keizersnede van een 2ling meisjes dus nu al 5 jaar zijn. Mijn ervaring met keizersnede is het volgende. Na een week in de ziekenhuis mocht ik uiteindelijk met mijn 2 dochters naar huis het wond is hersteld. Maar sinds 2 jaar voelde ik en knobbel bij mijn litteken binnen huid. Ben naar de huisarts gegaan en kreeg toen een echo. En wat ze konden zien is dat ik een zwelling in mijn binnen wond heb en dat het tijd nodig heeft en dat als ik er geen last van heb dat het geen kwaad is en dat als ik er last van heb dat ik weer een operatie kan krijgen. Ik heb er wel af en toe last van brandgevoel. Wie heeft er ook het zelfde ervaring.</p>

Ik heb in 2004 een spoedkeizersnede gekregen van ons overleden zoontje. Maar net boven mijn litteken heb ik ook zo bult zitten. Ik dacht dat het kwam omdat ik na de keizersnede teveel heb gedaan ons zoontje is 29 september geboren en 1 oktober overleden dus heb in de middag niet gerust die dagen en 2 oktober zijn wij naar huis gegaan en moest meteen alles zelf doen omdat ik geen recht had op kraamhulp omdat ik gn baby thuis had. En ons zoontje lag opgebaard in n 24 uurs kamer dus je mocht dag en nacht naar hem toe dus toen ook niet voldoende rust genomen. Dus ik dacht echt dat het daardoor kwam die bult maar als ik dit zo lees heb jij er ook last van ik ben eigenlijk nooit meer er voor na een dokter geweest. Vind het wel raar mijn moeder heeft ook n keizersnede gehad en die zie je bijna maar  niet meer maar die van mijn zie je nog heel goed is ook paars van kleur. 

Ik had ook een bobbel aan de binnenkant ongeveer een jaar na de keizersnede. Ook laten checken, veel littekenweefsel op de plek waar ze als eerst gesneden hebben, en door middel van masseren (wel een aantal keer laten doen voordat ik het zelf durfde) is deze een stuk kleiner geworden. Wel blijf je hem voelen als je goed voelt maar geen pijn...

Terug
Bovenaan