<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Wie o wie heeft er het zelfde ervaring.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hallo ik ben op 16 januari 2017 bevallen met een keizersnede van een 2ling meisjes dus nu al 5 jaar zijn. Mijn ervaring met keizersnede is het volgende. Na een week in de ziekenhuis mocht ik uiteindelijk met mijn 2 dochters naar huis het wond is hersteld. Maar sinds 2 jaar voelde ik en knobbel bij mijn litteken binnen huid. Ben naar de huisarts gegaan en kreeg toen een echo. En wat ze konden zien is dat ik een zwelling in mijn binnen wond heb en dat het tijd nodig heeft en dat als ik er geen last van heb dat het geen kwaad is en dat als ik er last van heb dat ik weer een operatie kan krijgen. Ik heb er wel af en toe last van brandgevoel. Wie heeft er ook het zelfde ervaring.</p>