wie o wie heeft interesse voor e-tickets voor de 9mnd beurs?

Hallo Mama's,

Zoals jullie in de titel kunnen lezen, heb ik 3 e-tickets voor de 9mnd beurs, is er een gegadigde die deze van mij over wil nemen.
Voor 2 volwassen en 1 kind. Had ze vorig jaar via internet besteld en de e-tickets ook al geprint.
Ik ben nu 25+3 weken zwanger en ze hebben met 17 weken een bandje om mijn baarmoedermond geplaatst, had die kaartjes daarvoor al gekocht, dus wist niet dat de arts nu zou zeggen dat ze liever niet heeft dat ik ga.
Ben vandaag namelijk op controle geweest en de arts zei ik ben al goed bezig door veel te rusten en vind het het niet waard om dan te gaan lopen op die beurs, dus ja dan doen we dat maar niet.
Mag wel wat kleine dingetjes in huis doen, maar dat is ook alles.
Dus als er iemand is die interesse heeft, dan hoor ik dat graag, dan stuur ik ze deze week nog naar je op.
Ik zit al een tijdje op dit forum, maar reageer niet zo vaak, maar laat het me maar weten ok?
Heb 2 kaartjes van 14 euro en 1 kaartje (voor een kind) van 5 euro.

Groetjes,
Bernice
 
hey hey

pff dan moet jij het net als mijn rustig aan doen! maar waarom hebben ze bij jou een bandje om je baarmoedermond gedaan? (sorry voor mijn nieuwsgierigheid ;))

Ik ga zelf (proberen) as donderdag te gaan. Ook wij hadden al kaartjes, voordat ik wist dat ik het zo rustig aan moet doen.

Liefs,
 
@ lovertjuh..In de 17e week stond mijn baarmoeder een paar centimeter open. Ik heb vorig jaar mei een vroeggeboorte gehad bij 20wk en 4dgn, die openstaande baarmoedermond kan hier de oorzaak van zijn, maar dat weten ze niet zeker. Dus vandaar dat ze toen dat bandje hebben geplaatst voor alle zekerheid en tot nu toe gaat alles goed, elke week dat erbij komt is een mijlpaal voor mij.
Vind het jammer dat ik niet kan gaan, maarja alles in het belang van mijn kindje, de 9mnd beurs kan volgend jaar ook nog als de baby er al is.

@ tam1980..Gezellig dat jullie gaan, mijn buurvrouw heeft ook een mail rondgestuurd, dus ik wacht het af. Veel plezier op de beurs!!
Laat ff weten hoe het was.

Groetjes,
Bernice
 
Hallo,

Maakt het uit voor wanneer de kaartjes zijn?? Ik zou evt wel intresse hebben in 2 kaartjes voor volwassene als het overdag kaarten zijn?

Gr Tamjo
 
Hai Tamjo,

Die kaarten zijn gewoon geldig tot zondag en ook overdag, het zijn dus 2 dagkaarten.
Ik heb ook een e-ticket voor je erbij, dan kan je een gratis dvd ophalen van Woezel en Pip.
Ik verkoop die 2 kaartjes voor 25 euro, dus laat me maar ff weten als je nog interesse hebt.
Je kan misschien even naar mijn hotmail mailen: twincky@hotmail.com, praat wat makkelijker.
Ik hoor het wel van je.

Groetjes,
Bernice
 
Terug
Bovenaan