Wie o wie: het voorjaar van 2009

A

Anoniem

Guest
Wie gaat er nog meer  helemaal voor het eggie in het voorjaar van 2009? Het lijkt me gezellig om samen af te tellen!

Er is natuurlijk altijd wel een slachtoffer te vinden.... En dat ben ik :)

Wij gaan volgend jaar maart weer voor het eggie... Wij hebben al een dochter van 1 dus haast hebben we niet.
Heb jij al kinderen of wordt dit de eerste?? en waarom nog zo lang wachten??

Groetjes,

Frieda

Haha, fijn dat er toch iemand is! Het wordt voor ons het eerste kindje en de reden waarom wij nog wachten is eigenlijk vrij simpel.. Het werk.. Mijn man krijgt bijna een jaarcontract en ook voor mij zit er een contract voor onbepaalde tijd aan te komen en omdat we toch eerst die zekerheid willen, wachten we nog tot het voorjaar van 2009. Maar ach, we wachten al zo'n drie jaar (moesten eerst afstuderen en dan een baan vinden)  dus dan kan dat laatste  driekwart jaar er ook nog wel bij :)

Ik vergeet de helft  Wat leuk dat jullie al een dochtertje hebben! Wanneer is zij geboren?

Wij zitten ook te denken om rond maart, april te beginnen, we zijn in maart 6 jaar samen dus dat zou een mooi moment zijn ;-)

hoi!!

Wij beginnen rond april/mei voor ons derde kindje!
Wat spannend he meiden, ik heb er nu al kriebels van!

Geduld is een schone zaak zeggen ze dan he...
Onze dochter is op 7 juni 2007 geboren. Heb een geplande keizersnede gehad dus dat is wel minder maar ach... als ik kijk wat ik er voor terug heb gekregen...
Wij hadden beide geen vast contract dat ik met de pil stopte... Ik dacht dat het wel een half jaar zou duren dat ik zwanger zou zijn.... Ronde 1 was gelijk raak.
Dat was wel even schrikken maar ook erg fijn!
Snap wel dat je nu nog even wil wachten tot je een beetje zekerheid hebt... al was dat voor mij geen reden om te wachten... dacht... ze nemen het er bij of niet... anders zoek ik wel weer wat anders...

@ trots (sorry stukje van je naam vergeten)
Ik krijg nog niet echt de kriebels van het feit dat wij dan weer gaan klussen voor een kindje... duurt nog zo lang... Tuurlijk je hebt iets om naar uit te kijken maar verder... ach... misschien komt dat nog wel maar voor nu....nope...
Hoezo wachten jullie nog tot dan??

Liefs,

Frieda

Hoi!!

We wachten nog omdat de oudste dan naar school gaat als de baby zou komen.
Ook moet ik nog wachten tot de jongste 1 is ivm de keizersnede.

Ik heb ook heel erg de kriebels, ook hoe het moet met 3 kids in de auto enz enz..
Vooral om de practische dingen maak ik me erg druk.
Maargoed dat zal allemaal wel los lopen denk ik.

Terug
Bovenaan