wie o wie is de volgende

hmimes

New member
Wie is nu aan de beurt ....
Ik ben zo benieuwd naar hoe mijn bevalling zal zijn vindt het ook eng tegelijk . Pff , en dan pas hoe de kleine eruit ziet . Hadden jullie dat ook ?
 
Ik ben vandaag uitgerekend maar helaas is alles nog rustig. Het wachten gaat nu echt beginnen. Ik heb volgende week woensdag nog een afspraak staan bij de verloskundige maar hoop niet dat dat nog nodig is. Ik mag dan wel kiezen of ze me gaat strippen. Ik ben zo benieuwd hoe mn ukkie eruit ziet! Ik zie eigenlijk helemaal niet tegen de bevalling op...ga er in zo van we zien wel hoe het gaat er zijn zoveel vrouwen me voor gegaan dus dan kan ik het ook wel. Heb ook wel een vrij hoge pijngrens. Veel suc6 allemaal!
 
lekker positief dat is goed . Ik heb een nare bevalling ooit gehad vandaar denk ik de angst en weinig vertrouwen . Ik ben a.s zaterdag uitgerekend en heb ook een afsp voor volgende week maandag . Ook ik hoop dat dat niet nodig is . Ze willen liever niet over de 41 weken gaan . Willen dan inleiden zit ik niet op te wachten .
 
Ik wacht ook in spanning af ;-)
A.s woensdag uitgerekend en de dinsdag ervoor naar de VK. Maar hopelijk gaat het vandaag weer rommelen en dan ga ik haar morgen bellen ;-) vragen of ze wat kan doen. Maar reken nergens op.

Mijn vorige bevalling was zo heftig dat ik er nu vanuit ga dat het alleen maar beter kan haha. En ik ben er echt helemaal klaar voor dus we wachten écht ;-)
 
Terug
Bovenaan