Wie o wie kan me helpen aan een vlotte jongensnaam!! Ten einde raad... Zucht...

Hoi meiden,
ik weet het, er zijn al heel veen van dit soort topics, ik word gewoon een beetje wanhopig geloof ik...
Mijn lieve man komt met gee opties en vind mijn ideeen maar zozo of niets... Erg vermoeiend.
Volgende week hebben we de echo, maar mijn man wil absoluut niet weten wat het is. Maar goed.

Ik heb al een zoontje, die heeft een friese naam gekregen, Taco. Ik heb er zoveel moeite mee een passende jongensnaam bij te vinden. En ik ben er van overtuigd dat het een jongetje is in mn buik!  

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
We zoeken een vlotte jongensnaam die je niet vaak hoort.

Bedankt alvast!!!

collin
tristan
jeremy
 zo   zijn er zat mooie namen, maar het is maar net in wat voor trant als je aan het zoeken bent, en het is   natuurlijk ook heel persoonlijk.

groetjes maggi

Tristan ,Sem, Auke,  Fos,  Stijn,Mees... beetje moeilijk ook wel eigenlijk.

tja moeilijk eigenlijk hoor mijn zoontje heet peter dus als ik zwanger ben straks dan wordt het ook moeilijk,een jongensnaam heb ik gelukkig wel haha...

succes met het zoeken voor een juiste naam.

gr nice

Hoi

Ja wat moeilijk he...Ik ben nu 30wk 5dg zwanger van onze tweede. Mocht het een jongetje worden gaat hij Roan heten. Vinden wij erg mooi en apart en hoor je niet vaak (wij niet in ieder geval). Dat is ook echt de enige naam die wij weten...Voor een meisje hebben we ook al een naam maar daar heb ik wel meer ideetjes voor, maar we hebben er één gekozen....
Succes met het vinden van de juiste naam!
Liefs Jess, mama van Yara (2) 30 wk 5dg zwanger van de tweede

Hoi,
Lastig is dat! Mijn vriend was zelf ook niet zo creatief, maar serveerde vervolgens wel alles af haha.
Ik denk even met je mee, misschien vind je het niks..... maar goed.
De volgende namen vind ik zelf namelijk leuk haha. Tije (Fries), Okke, Otte, Sven, Skip (zo heet mijn oudste zoon), Bo (zo heet mijn jongste zoon), Imme (meisjesnaam), Ole of Tijl. Kom even niet op andere namen.

Succes!

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan