Wie o wie kan mij helpen aan deze spulletjes???

hoi meiden

ik ben op zoek naar spullen uit de MAMMUT serie van IKEA.
op marktplaats zie ik veel dubele kasten in het blauw en VIERKANTEN tafeltjes in het geel/groen/blauw.

zit er bij jullie in de buurt een ikea die dit nog WEL verkoopt????

bij osn namelijk niet , er zijn heel veel spullen niet verkrijgbaar en de tafeltjes vierkant zijn er alleen nog in het rood en de ronde in het blauw.

maar toch zie ik steeds vaker mensen die het hebben ben er al een hele tijd naar op zoekmaar helaas.

ikea zelf zegt dat ook de andere filialen dit niet meer verkopen maar waar komen ze dan vandaan??

alvast bedankt

groetjes moekje

Ben bang dat dit de oude collectie is van IKEA........
Dus dan wordt het toch tweedehands of de rode oververven in blauw!
Nu moet dat toch wel snel vrees ik, wij hebben hem ook maar 2x heen en weer schuiven met speelgoed, is gelijk een witte kras in de verflaag...

Groetjes Sas

Hoi Moekje,

Misschien heb het je het allang gedaan, maar op de website van Ikea kan je gemakkelijk kijken wat voor collectie de winkels nog op voorraad hebben. Je klikt aan wat je wilt hebben en dan ga je bij winkels kijken of het er nog is.

Hoop voor je dat ze het nog ergens hebben.

En anders misschien op marktplaats of ergens anders zoeken op 'nieuw'? Mogelijk heeft iemand het dubbel en probeert het te verkopen.

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Hai,

In Utrecht hebben ze het gewoon staan hoor. En inderdaad op de site kun je de voorraad per vestiging checken. Amsterdam heeft een mega filiaal dus misschien moet je die even proberen.
Leuke serie is het he!

lfs ing

hoi ing.

hebben ze daar wel verschillende kleuren vierkante mammut tafeltjes???

vind het zo vreemd ook dat al die andere kleuren eruit zijn

ja wil graag een zetje voor op zijn slaap kamer

heben al een ander bed gekocht
nu nog een een tras en dekbed en ook al een hele mooi kast gevonden dus langzaam aan gaat hij een ander kamertje krijgen

want meneer roept: mama, klimmen en hup 1 beentje hangt al over de rand heen.

bedankt voor de info en zal eens op ikea kijken nog maar hij gaf geen kleur optie's aan en dat doet hij normaal wel als er ook andere verkrijgbaar zijn toch??

groetjes moekje

Hi Moekje
Toevallig afgelopen maandag bij Ikea Delft de mammut kast, bed en nachtkastje in het blauw voor Jayden gekocht!
En volgens mij hadden ze daar ook nog alles staan,want zelf wil ik het 3 ladenkastje er ook nog bij kopen binnenkort.
Alleen ik heb de kast wel met maar 1 deur, daar hadden ze de kast niet met 2 deuren? dus das weer raar dan....
misschien even Ikea Delft bellen?
Het staat trouwens super leuk en Jayden slaapt er nu een week in en het gaat super goed, hij is zo blij met zn nieuwe grote bed!

xxx

Ik kan je niet echt helpen, maar zit met een zelfde probleem. Ik zoek de roze planken van lack en ook die zijn er uit. Maar toevallig wees een attente medewerkster van ikea me er op dat in het magazijn nog planken hingen tentoongesteld en die gingen er in week 37 af en gingen dan als laatste de verkoop nog in. Wellicht hangen die spullen van mammut ook nog ergens aan de wand tentoongesteld en gaan die er ook in een bepaalde week nog af en in de laatste verkoop???

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan