wie o wie nod 8 oktober..?

hallo lieve meiden

nou vandaag is mijn vruchtbaarste dag!!
ik heb de afgelopen week netjes om de dag geklust en gister. Vandaag moet het ook nog even gebeuren en morgen. en dan weer om de 2 dagen. Pff het lijkt wel weer of ik op school zit. Gek eigenlijk dat ik er zo mee bezig ben!!

Hoe gaat het bij jullie??

Laat het me snel weten.

Liefs, Faye

Hoi HOi,

Heb ik even pech mijn mannetje is al de hele week ziek en dit is onze klus week.
Dus we klussen wel maar het spat erniet vanaf het is eigenlijk meer omdat het moet, want hij voelt zich helemaal ellendig.

Hopenlijk heeft dat geen invloed op zn soldaatjes.

Heel veel succes iedereen.

liefs muisje

hoi allemaal,

mijn NOD is eigenlijk 5 okt maar mijn eitje moet zo ongeveer morgen komen volgens ovu test.. dus misschien is mijn NOD ook wel iets later..

en muisje.. balen dat je mannetje ziek is.. voor hem natuurlijk ook want ziek zijn is niet lekker..  maar ook omdat je net vruchtbaar bent..

sterkte..

greta

Mijn cyclus is nu ongeveer 27 dagen. Dan heb ik nog even een vraagje over de NOD.
Je begint te tellen de 1e dag van je laatste menstruatie (!), toch......
Dan zou dan betekenen dat mijn NOD 2 oktober zou komen.
NOD bedoelen jullie de dag dat de menstruatie zou moeten komen, maar je er niet op hoopt! Ik weet wel dat domme vragen niet bestaan hier, maar ik heb het allemaal nog steeds niet onder de knie. Ik ben nu in ronde 3, en ben dit jaar 30 jaar geworden. Pas getrouwd, en we zijn ons er nu echt in aant verdiepen.
Het valt me op dat er veel dames zijn, net begin 20, voel ik me al echt oud......
Dat valt wel mee hoor,   maar misschien dat iemand me het nog eens wil uitleggen.
Dan heb ik nog een vraag:
Wanneer of hoe lang wacht je met naar een gyn gaan, en met welke reden ga je daar heen. Onderzoeken of je wel kinderen kunt krijgen hij of jij en dat soort zaken waarschijnlijk. De ervaring zegt natuurlijk, de een na een half jaar, de ander na een jaar.
HOop dat jullie me nog wat wijzer kunnen maken, en heb nu het gevoel als jullie dit lezen zo van pff, daar gaan we weer....
Ik lees altijd wel trouw mee, maar kan het naar mezelf niet altijd goed betrekken,
dus reageer ik niet omdat ik er voor me gevoel niet echt over mee kan praten, en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Want dat zou ik wel willen eigenlijk.
Oh ja, wat bedoelen jullie met MMM?
Nou maar weer bedankt, en hopelijk op mails. Groetjes Soraja

Mijn cyclus is nu ongeveer 27 dagen. Dan heb ik nog even een vraagje over de NOD.
Je begint te tellen de 1e dag van je laatste menstruatie (!), toch......
Dan zou dan betekenen dat mijn NOD 2 oktober zou komen.
NOD bedoelen jullie de dag dat de menstruatie zou moeten komen, maar je er niet op hoopt! Ik weet wel dat domme vragen niet bestaan hier, maar ik heb het allemaal nog steeds niet onder de knie. Ik ben nu in ronde 3, en ben dit jaar 30 jaar geworden. Pas getrouwd, en we zijn ons er nu echt in aant verdiepen.
Het valt me op dat er veel dames zijn, net begin 20, voel ik me al echt oud......
Dat valt wel mee hoor,   maar misschien dat iemand me het nog eens wil uitleggen.
Dan heb ik nog een vraag:
Wanneer of hoe lang wacht je met naar een gyn gaan, en met welke reden ga je daar heen. Onderzoeken of je wel kinderen kunt krijgen hij of jij en dat soort zaken waarschijnlijk. De ervaring zegt natuurlijk, de een na een half jaar, de ander na een jaar.
HOop dat jullie me nog wat wijzer kunnen maken, en heb nu het gevoel als jullie dit lezen zo van pff, daar gaan we weer....
Ik lees altijd wel trouw mee, maar kan het naar mezelf niet altijd goed betrekken,
dus reageer ik niet omdat ik er voor me gevoel niet echt over mee kan praten, en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Want dat zou ik wel willen eigenlijk.
Oh ja, wat bedoelen jullie met MMM?
Nou maar weer bedankt, en hopelijk op mails. Groetjes Soraja

He meid,

Domme vragen bestaan inderdaad niet en antwoord geven op vragen vind niemand in dit forum volgens mij erg om te doen.

We zijn hier om met elkaar te praten en van elkaar te leren en om op elkaar je frustraties los te laten toch meiden!!??

Om een antwoord te geven op je vragen NOD is letterlijk Niet Ongesteld Dag, dus de eerste dag dat je niet ongi word terwijl dat eigenlijk normaal wel zou gebeuren.

Nog gefiliciteerd met je trouwen!! Wanneer ben je getrouwd??
Ik ga 4 november trouwen en ben daarom sinds kort weer opnieuw aan het klussen (we wilden niet uit de jurk groeien dus hebben het tijdelijk even stop gezet, duurde eigenlijk te lang maar ja je kan niet alles hebben).

Ik ben 26 jaar en vind dat 30 helemaal niet oud is hoor, we zijn inmiddels bezig in ronde 3 en ik hoop dat mijn NOD 4 oktober is!!

Als je je ergens zorgen om maakt en graag doorverwezen wilt worden naar de Gyn. zou ik dit gewoon tegen je HA zeggen dan kan die je misschien verder helpen met al je vragen.

Veel succes met zwanger worden en gewoon reageren hoor ook al weet je het even niet misschien dat een ander je er dan weer iets over kan vertellen en dan worden we toch weer wat wijzer van elkaar.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Bedankt voor al je informatie. Doe me echt goed.
Ik ben 25 juni 30 geworden, en we zijn 15 juli getrouwd.
Drukke, maar geweldige tijden. We zijn 2 weken op huwelijkreis naar de Dom.
Republiek geweest. Maar de 2e week kreeg ik buikpijn, en dat heeft bijna de hele week geduurd. Vandaar ook al die afspraken bij de ha, omdat ik nog steeds diaree heb (sorry). Maar dat kan een tijd duren, en moet vanzelf overgaan. Heb wel inmiddels tabletten gehad, en de buikpijn is inmiddels weg, maar de laatste dingen moeten nog slijten!
Dus tussen de buikpijn door gaat ook niet lekker, dus hebben we gezegd, eerst weer beter zijn, dan weer klussen.
Ik ben dus nog niet lang 30, maar het valt me qua leeftijden echt op, maar dat is ieder voor zich. Als je er maar klaar voor bent, en dat is idd bij iedereen anders.
Ik ben tot nu toe pas 2 keer ongi geweest, dus heb nog niet zo heel veel ervaring.
Maar ja, wanneer is bij iemand het geduld op, maar ja, iedereen heeft idd een eigen reden om (wanneer) naar de gyn te gaan.
Aangezien mijn "man" 12 jaar ouder is, is dat meer de reden, dat ik niet lang wil wachten. We zijn 3 jaar samen, en dus van eerder was niet echt spraken. We hebben beide een echtscheiding achter de rug, dus dat had ook even tijd nodig, maar nu is het dan toch echt zo, dat we echt voor elkaar gaan, en dat dit het is.
Het bevalt geweldig hoor, dat trouwen. Is ook een gevoel, en niet alleen een papiertje. Maar dat is mijn mening. Misschien komt het omdat het gevoel zegt, dat het nu voor de echt (!) is. Maar goed. Sorry voor dit late tijdstip, maar we zijn op het moment met Houston aant bellen, daar woont de broer van mijn man, dus het zijn spannende tijden. Maar, zolang als we nog kunnen bellen, gaat het daar nog goed.......
Ik wens jullie allemaal veel succes en sterkte voor de gene waar het niet bij gelukt is, en alles waar jullie voor willen gaan, van kinderen, tot zaad ed  Groet Soraja

Nou en vanaf vandaag wordt het hier dus echt wachten.
Vanaag zouden de zaadjes en eitjes hun best moeten doen.

Hoop nu toch ook echt wel dat het raak is.

Mijn man zei vanochtend nog voordat ie wegging; wel lief zijn hè voor mijn zaadjes en ze wel accepteren deze maand!!
Ik moest wel even lachen, ondanks dat ik amper wakker was.

En hoe zit het bij julie dames? ook al flink geklust en aan het wachten?

Liefs alma
(NOD 10 okteber)

hihi wat leuk gezegd zeg..

wij hebben deze maand echt om de dag geklust.. al 2 weken bezig hihi. om maar nx te moeten missen.. volgens de ovulatie test was mijn eitje afgelopen weeken.. mijn NOD is 5 okt.. maar wie weet toch wat later..

voor iedereen heel veel succes..

greta

Terug
Bovenaan