wie o wie ook deze week NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

ooo wat duurt wachten toch weer lang....
hoe is het met jullie?
ik zit op dag 29 en voel of merk niets van wat dan ook
mijn cyclus ligt tussen 28 en 32 dagen en jullie?
4e ronde eerste kindje .....

xxx

HOi
Ja spannend he, wanneer ga je testen????
Mijn cyclus ligt tussen de 25 en 35 dagen, of misschien wel 28-35 dagen. Ik snap in iedergeval sinds de geboorte van mijn zoontje 2 jaar geleden niks meer van mijn cyclus. Zo onregelmatig!
Maar meestal ben ik 3 á 4 dagen vroeger, of 3 á 4 dagen later.
Twee maanden terug was ik een week overtijd...helaas mis! Een volle week, ben ik eigenlijk nooit overtijd. Ik had wel 3 dagen van de voren wat bruinig/rozig enzo.
Nu ben ik bijna 6 dagen overtijd....heb helemaal niks. Gespannen borsten, dat wel, erger dan anders. Mmmmm, spannend! Ga vrijdag testen!
Laat het nog horen, jij ook he? Succes!

hoi hoi

heb me voor genomen tot zondag te wachten met testen
voel ook helemaal niets geen zwangersch. kwaaltjes maar ook geen ongi. kwaaltjes..
gek he?!
zondag is dag 34 zo lang is   mijn cyclus nog nooit geweest
Welke ronde zit jij?

ik de 4e voor eerste kindje

xxx

Ik had hem zaterdag maar is dus voorbij gegaan!
Nu nog niet ongesteld, en heb ook al getest negatieg dus!
Erg raar!
Mijn langste cyclus ooit was 31 dagen.. Ben al aardig in die richting!

Heey,

Nou voor mij is het ook weer DE week hoor ik hou me NOD op zondag dus wij moeten nog effe wachten wachten en nog is wachten,het is nu de 3e ronde voor ons,zonder condoom daarvoor hebben we het al 3 maanden met cd gedaan om de pil te laten uitwerken heeft dus niks geholpen zoals jullie merken.
Veel succes enne wanneer komt de test??
  groetjes

Dit is mijn derde ronde voor het tweede kindje.
Eerste kind was een verrassing! We hadden al wel 'besloten' dat we zwanger wilden raken in 2004, maar ja, eigenlijk vond ik het nog een beetje te spannend. Tot mijn man zei: en  nu doen we het gewoon hoor!  Maar ja, dat moet maar lukken, nou dat hebben we geweten: meteen de eerste keer raak! Dus dat was écht een verrassing! Ik weet nog wel dat mijn man een grapje er bij maakte: 'zó, die zit, en het wordt een jongetje'. Toen dacht ik nog, het zou wel heel toevallig zijn als 'die zit' en dat het een jongetje wordt. Nou, twee weken later, was ik dus echt zwanger (helemaal niet mee bezig geweest in de veronderstelling dat er wel een paar maanden over heen ging).
En nu, bij 'de maak' van een tweede ben ik er veel bewuster mee bezig, heel anders!
We zien het wel!
We houden elkaar op de hoogte!

groetjes!

Joepie!!!
Ik zou je op de hoogte houden...nou ik heb de test toch maar eerder gedaan... en ZWANGER!
Is dus wel snel!
Maar goed, het is nog pril, het moet maar goed gaan natuurlijk!
Nou, nu jij nog!!!
Laat je het wel ff horen?
Groetjes!

sjana1,
gefeliciteerd!!!
kon je toch niet wachten!!!   kan ik me helemaal voorstellen..
wat zegt je man?? wordt het deze keer een jongen of een meissie??
veel geluk in je zwangerschap!!
groetjes

Terug
Bovenaan