Wie o wie ook half Juli NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi ben Sharine

Ben nu net sinds eergisteren ongi geworden. Dus wie vind het gezellig om met mij deze spannende ronde mee te kletsen. Om zo net als mij half Juli positief te mogen hopen  testen.

Mijn NOD is zo rond 21/22 juli

Liefs Sharine

Ha Sharine,

Ik kom gezellig met je mee kletsen.
Ik ben vanochtend ongi geworden.
Zit  ook te kletsen in de juni groep.
Mijn NOD is rond 24 juli ben dan op vakantie!!!
Wij zij nu met de 6de ronde bezig.

Liefs Wijnie

Er is nog een juli tropic daar zijn veel dames van de maand juni waar ik al mee heb gebabbeld en mee heb geleeft zou leuk zijn als je daar ook gezellig komt kletsen kun je je naam ook in vullen op de "wachtbank".
Hoop je daaar weer te spreken .
Liefs Wijnie

hai sharine2

ik ben net van mijn ongie af en begin deze week met klussen de 1e ronde.
mijn nod is op 13 juli en ik ga voor mijn 4e kindje.
het lijkt me leuk om met je te kletsen.
                          liefs ci lo...

Hoi meiden

Leuk dat jullie ook willen mee kletsen en aftellen

Wijnie heb me ook aangemeld bij de andere topic

Ci clo leuk zeg dus jullie gaan voor een 4e kindje. Hoe oud zijn je kindjes. Ik ben bezig voor een 3e maar goed wil niet allemaal leuken. 2x zwanger geweest maar ook beiden keren misgegaan helaas. Maar goed ik geef de moed niet op dus we blijven het proberen. Voor jou wens ik je alvast heel veel succes met klussen.

Liefs Sharine

hai sharine

ik heb een zoon van 6.
toen een miskraam.
toen 2 dochters van 3 en 1.

2 miskramen wat vervelend voor je ik heb het dan 1x meegemaakt na mijn zoon maar bij elke zwangerschap blijf ik er bang voor. pas als ik de 12 weken echo gehad heb word ik rustiger. en ik denk dat je na een miskraam gewoon moet blijven proberen anders kun je dat later niet verwerken.       liefs ci lo...

Hoi Meiden,

Hier nog eentje erbij,
voor mij is het de 1e ronde, 3e kindje en de eerste twee keer was het de 1e ronde raak.
Ben net ongeveer 3 maanden aan het klieren geweest met de pil (haat dat ding!, kwam meteen 3 kilo aan!)), als tijdelijke anticonceptie tussen de  borstvoeding(BV)speriode en de 1e verjaardag van de jongste (a.s. zaterdag). Hoe mijn cyclus precies is weet ik niet, want de afgelopen drie jaar was ik of zwanger of gaf ik BV, maar voorheen was het meestal ongeveer 5 weken. Dat betekend dus dat ik rond 20 juli weer ongesteld zal worden tenzij...
Ik hoop dat het lukt, maar we hebben een drukke week voor de boeg met veel aflsuitingen van het seizoen, de verjaardag etc. En het is druk genoeg met twee kleine meiden, dus vrijen schiet er wel es bijin en we wilde deze keer niet echt om de dag..zoals de vorige keren (dat werkte toen wel goed moet ik zeggen...)
nou hoop op positief nieuws volgende maand voor ons allemaal!!

groetjes
Klarie

hoi meiden,

ik doe ook mee voor de juli ronde mijn NOD is op 8/7 wij gaan voor ronde 19 dus, op hoop van zegen dat het raak is.

zo niet dan afspraak bij de huisarts voor verwijzing naar gyn.

heel veel succes en geluk allemaal

groetjes
Leepat

Terug
Bovenaan