Wie o wie ook last van urineverlies

Ik ben 31,5 weken zwanger en sinds een paar dagen last van urineverlies....ik draag dan wel inlegkruisjes maar vandaag was ie ook doorweekt.....nu moet ik dus maandverband gebruiken.

Ik blijf meestal na het plassen langer zitten totdat het helemaal uitgedruppeld is...maar na een paar minuten voel ik toch weer nattigheid in mijn broekje.....

Hebben jullie hier ook last van?

gr
FF

hey hallo,

wat vervelend zeg....maar weet je zeker dat het urine is???? het kan nl ook zijn dat je een scheurtje in je vliezen hebt, niet om je bang te maken hoor, mijn schoonzus heeft dit nl ook gehad vanaf de 30ste week......dus zou het ff in de gaten houden......

suc6

gr. denise

Hoi,

ik ken het probleem, het is vanaf het begin van mijn zwangerschap er stiekem ingeslopen en steeds een beetje meer geworden. Waarschijnlijk heb ik een beetje slappe bekkenbodemspieren. In ieder geval voelde ik me een tijd lang echt een tena-lady. De laatste tijd is dit toch weer wat minder geworden, de kleine is ingedaald en er zit minder urine in mn blaas zodat ik het nu weer met alleen een inlegkruisje aan kan. Tip een goed merk inlegkruisjes (libresse o.i.d.) of damesverband geeft je wel weer wat meer zelfvertrouwen en wat minder last van die urine lucht.

gr, Catharina (35 wk)

p.s. vruchtwater ruikt wat zoet achtig, urine lucht ruikt sterk ammoniakachtig

Terug
Bovenaan