Wie ..o..wie ook zwanger van 4e en rond sept. uigerekent???

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben de trotse mama van 2 meiden en 1 jochie...van 10..bijna9 en 5 jaar oud!!
En nu verwachten wij ons vierde  wondertje!!
Wie zit er ook in deze situatie? Lijkt me leuk!!
Groetjes

hoi,ik ben ook in sept. uitgerekend van ons vierde kindje wy hebben al 3 meisjes van 7,3en 1 jaar ik kijk er weer erg naar uit als mn buikje gaat groeien en er weer trots de zomer mee kan pronken hii gr. manon

Hoi Manon..
Gefeliciteerd!!

Tja..4 kids..das tegenwoordig een uitzondering....
Maareh...ik geniet er ook super van...de jongste is ruim 6 als de kleine komt...het is voor mij alweer een poosje terug...gaat het verder goed met je?
Hoeveel weken ben je?
Gr.M

hoi, ik voel me verders prima gelukkig merk eigenlijk niet dat ik zwanger ben ik ben nu 5 weken zwanger of een maandje langer dat moet de echo nog uitwijzen 28 jan. krijg ik de echo dus ben zeer benieuwd. mijn oudste is bijna 7 , 3/5 en 1 van anderhalf ik heb altyd graag 4 kinderen gewild we hebbne nu 3 meisjes en hoop op een gezond vierde kindje hoe voel jij jezelf zijn jou andere zwangerschappen vlekkeloos verlopen bij bmij gelukkig wel zonder klachten wat dat te gaat heb ik altyd niks te klagen gehad met de zwangerschappen en de bevallingen van drie keer persen en het kindje was er al dus vrees nu ook niet voor de vierde tot horens hoe ver was jij eigenlijk ook alweer?

Hoi..
Ben nu 7 wk. zwanger....ik voel me prima...de allerdaagse zwangerschap kwaaltjes...misselijk..moe..futloos...tja dat hoort erbij.
Mijn vorige zs zijn prima verlopen...
Onze meiden weten het al...en ik kan bijna niet wachten om het de "hele" wereld te vertellen...niemand verwacht het...das juist zo leuk!!! Maar we moeten nog een aantal weekjes geduld hebben....

Terug
Bovenaan