wie o wie please kan mij vertellen

he meiden,

Ik vroeg me af of iemand dit herkend, ik heb 6 dagen geleden paar druppels bloed(inmiddels al gedroogd sorry voor de details)kan dit innestelingsbloeding zijn? en ik heb vanochtend een test gedaan, en de tweede streep was doorzichtig(dus had geen blauw kleurtje)want als ie negatief is mag je toch helemaaal geen streep zien?

ik hoop op reactie

fijne dag verder!
doegg
zonnebloem
 
er was dus wel een tweede streep..nou dan ben je wel zwanger hoor had ik ook een heel vaag tweede streepje en deed 3 dagen later nog een test toen was ie heel duidelijk ben inmiddels 34 weken zwanger.
 
Kan innestelingsbloeding zijn.. Heb je ook last gehad van erge krampen? Een test erna doen helpt niet zoveel, want die geeft na een miskraam nog twee weken lang een positief resultaat.. Ik zou alsikjou was over drieweken nog een test doen, je verder niet ongerust te maken als je geen last hebt gehad van krampen, en lekker genieten van je zwangerschap. Je hoeft je pas zorgen te gaan maken als eventuele zwangerschapskwaaltjesplotseling verdwenen zijn(opgezette borsten en misselijkheid), maar probeer jezelfniet te druk te maken, stress is slecht voor je baby:) komt vast allemaal goed..

Groetjes en veel geluk...
 
Terug
Bovenaan