Wie o wie weet dit?!

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Ik heb een vraagje, ik heb tijdens mijn eisprong dikkig draderig slijm gehad (eetse! ).
Rond deze tijd moet ik mijn innesteling hebben tot nu toe nog geen "bloed" verlies maar ik heb wel weer hetzelfde soort slijm als bij mijn eisprong inprincipe als je het tussen 2 vingers houd komen er soort van draadjes.
Wie weet wat dit betekend?
Heb heel de tijd het gevoel dat er iets in me slipje zit maar er zit niets.
Iemand?!

Dankjewel! Liefs, Maike.

Geen idee maike,

Bij mij verschilt het iedere maand hoe mijn slijm zich gedraagt na mijn ei. Deze ronde en vorige ronde was ik volledig "droog"na ei, maar paar maanden ervoor verloor ik zoveel dat het bijna genant en hinderlijk was. afgelopen zomer, voordat ik wist dat ik zwanger was(helaas mk), verbaasde ik me over de hoeveelheid slijm. Bleek dus door zwchap te komen. Maar heb het daarna ook nog 2 maanden gehad en dacht ik Yeah, goed teken, maar helaas. Een lijf is continue onderhevig aan hormoonschommelingen. Sinds 3 maanden komt er zelfs een melkachtige zooi uit mijn tepels.
Ik zal voor je duimen dat het een voorbode voor een zwangerschap is!

dikke kus, Annet

Dankjewel!

Ik heb altijd rond mijn ei hetzelfde draderige slijm .. Al 9 jaar want ja ik was 9 toen ik ongesteld werd!

Maar nu opeens rond mijn innestel tijd weer .. En mijn "vagina" voelt ook raar voor mijn gevoel snap er niets van?!

Liefs, Maike.

Terug
Bovenaan