wie o wie ??? zijn er nog meer??

A

Anoniem

Guest
lieve meiden ,
hier ben ik weer na me laatste menstruatie van 27 december vrijdagochtend negatief getest,heb vandaag nog nieuwe test gekocht moet me wel bedwingen om hem niet te snel weer te gebruiken maar vind van mezelf dat ik hem pas volgend weekend mag doen gistre getest met me hle kleine beetje urine sochtends maar had al paar x geplast weet niet of dat kwaad kan?
zijn er nog meer dames die net als ik nu nog aan het afwachten zijn?????voel me wel naar teminste moest vanochtend naar de kapper en was kei misselijk verdween na de ochtend moet hele kleine beetjes plassen en me tepels zijn steeds keihard heb ook ongelofelijke moeilijke stoelgang op het moment bah maar goed we wachten dus maar gewoon af of ze komen  de duivels of weg blijven en wij naruim 7 maanden mogen juichen hoop het zo toch heb ik wel klein beetje ongi gevoel   xxxx

Jep!! Ik wacht met je mee!!

Mijn vorige cyclus begon op 21 december, wat met 28 dagen zou inhouden dat ik dus de 18e ongesteld zou worden. Maarrrr de vorige 2x had ik een cyclus van 36, daarvoor 30 nog een keer 40 dus schommel maar wat heen en weer.
Vandaag zit ik op dag 37 en er is nog niets te zien.
Gisteravond nog getest, negatief.
Vorige week een ovu test wat positief was. Tel ik daar 14 dagen bij op dat zit ik dus op dag 40/41.
Kortom, nog ff geduld dus..............

Jij ook heel veel succes met wachten.
Het blijft knap irri, dat wachte :S

Groetjes mamaloe        

Terug
Bovenaan