wie o wie

hallo meiden,
Ik hoop dqt een van jullie mij kunne helpen.
is het bij een van jullie voorgekomen dat je na ong " weken overtijd nog steeds een negatief resultaat krijgt; en dat je door de ha een urinetest laat doen en het opeens wel positief is.
svp antwoord want ben zenuwachtig en moet as maandag urine daarna toebrengen
grtjes
geesje
 
troost je ik had precies hetzelfde, deed op een zaterdag een test (3 weken overtijd dacht ik) maar helaas test negatief... omdat ik zo ontzettend moe was maandag toch maar naar de dokter gegaan en die deed een test en ja hoor ik was/ ben echt zwanger iets verder zelfs dan gedacht (8 weken was ik toen)
Veel succes maandag
gr
ch
 
een urine test van de huisarts is precies hetzelfde als de test die je thuis doet. dat gebeurt met hetzelfde spul!
als je iets anders wilt moet je laten bloedprikken, om het hcg gehalte in je bloed te laten bepalen.
succes doei...
 
Ik was al een aantal weken moe en misselijk. Ik ben heel onregelmatig ongesteld, maar toch maar even een test gedaan. Er kwam uit dat ik niet zwanger was. Na een paar testen (verdeeld over 5 weken) ben ik toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft mij doorverwezen voor een termijn echo. En toen bleek dat ik al 10 weken zwanger was en heb het hartje al zien kloppen. Bij mijn vorige zwangerschappen hadden de testen wel aangegeven dat ik zwanger was. Dus het was heel raar om dan te horen dat je al 10 weken zwanger bent. Het kan dus!
 
ik heb precies het zelfde ik had mijn nod 18 febr.
ik voel van alles en ik test en test en hij geeft negatief ,ik kan geen test meer zien en baal als en stekker en word er ook onzeker van en heb op 6 april een echo bij de vk.
maar het leuke/spannende van het wel of niet zwanger zijn is momenteel ver te zoeken ik heb nu een gevoel kom maar op met de ongi ed dan weet ik tenminste waar ik/wij aan toe zijn,deze onzekerheid is slopend.
sorry voor mijn negatiefe verhaal maar wou even mijn hart luchten.
groeten k.
 
Terug
Bovenaan