wie o wie?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
wie kan mij helpen..ik heb voor ons meiske voor de kerst een heel leuk stelletje kleertjes,
t is een kort broekje tot ongv de knie en daarop een giletje(of hoe schrijf je dat)met z''on kraagje als een halter..het is zwart met een licht glinsterend krijtstreepje,heel leuk..

maar nou zoek ik er nog een blouse onder en het liefst in het fellere rose,een beetje het kleurtje van het balkje vd jgshop hiernaast..maar ik zie het tot nu toe niet in de winkels of op internet..

wie heeft ergens zoiets gezien?alvast bedankt!!! liefs

Hoi,

Als je er niet uit komt kan ik wel aan mijn moeder vragen of ze er een kan maken?
Ze heeft voor Feline ook een geweldig blousje gemaakt.

groetjes Mariska

hoi hoi,nou mariska dat vindt ik wel erg lief aangeboden hoor!maar ik hoop er toch nog zo eentje te vinden..en hopen dat er nog meer moeders reageren..

maar nogmaals erg lief dat je het aanbiedt..trouwens zo blijkt ook maar weer hoe leuk forum dit is,dat je dit al aangeboden wordtgroetjes van hier

www.kleertjes.com dan ga je naar meisjes en dan naar blouses en overhemden. Hoop dat je het wat vindt. Op de 4e pagina staat een blousje dat de juiste kleur heeft. Het is van Barbara Farber en kost 20.96, maar er staan nog veel meer mooie blouses op

groetjes Linda

Terug
Bovenaan