wie oh wie wist het geslacht al met 12 a 13weken?

Hallo allemaaal,

Ik heb eind van de middag een echo ben momenteel 12 wegen en 5dagen zwanger.
En Ben zo benieuwd wat het geslacht is. dus mijn vraag was wie oh wie heeft er met de 12 a 13weken echo te horen gekregen wat het waarscheindelijk gaat worden?

Ik ga vanmiddag gewoon brutaal vragen of ze even onder het kontje willen kijken als het eventueel gaat lukken.. Ben zo benieuwd..

Liefs,
Maantje

Volgens mij kun je pas na 16 weken het geslacht zien aan de buitenkant.
Dus ik ben bang dat ze het nog niet kunnen vertellen wat het geslacht is.

Maar je kunt het natuurlijk altijd vragen.

En... konden ze het al zien?

Zou eerlijk gezegd niet weten vanaf wanneer ze dat kunnen zien. Volgens mij wordt rond de 10e week de geslachtsorganen gevormd, maar of het dan al te zien is? Ben benieuwd.

groetjes Marieke

Hey maantje,

Ik heb de echo gehad met 13w1d en heb gevraagd of ze konden zien wat het word, de echoscopiste wou wel een gokje doen, maar gaf zeker geen zekerheid.
Bij ons kwam eruit dat we weer een zoon krijgen!!!!
ben nu 16w3d en we heeb met 18 weken een geslachtbepepaling/pretecho.Ben benieuwd of het dan nog een jongetje, of toch een meisje is.haha.

Mijn vriendin heeft het ook gevraagd met 13 weken, en de echoscopist dacht een jongetje te zien, maar gaf ook geen garantie.Maar het was idd een jongetje!

liefs anies

Hier heb ze met 13 weken gekeken maar omdat er een pinneke tussen die beentjes zit denken er veel een jongen maar een meisje heb dat dus ook met 13 weken is het allemaal het zelfde   bij een meisje groeit dat pinneke naar beneden en bij jongen blijft het staan maar ja mijne leek op een jongen maar kon net zo goed een meisje zijn haha dus moet nog ff gedult hebben

Hallo allemaal

ik heb vorige week een echo gehad voor de nekplooimeting, ik was toen 11weken en 6dagen zwanger, en hij kon het geslacht al zien, hij zei uit zichzelf van willen jullie weten wat het word, dus ik zei al gelijk, zeker een jongetje want ik dacht nou een pikkie dat steekt er eerder uit zeg maar dus dat zie je sneller, maar hij zei toen nee dat pikkie wat je dus hier ziet is de clitorus en toen ging die dus helemaal uitleggen waaraan je het nog meer kon zien. we zijn ook echt blij dat het een meisje is, want we hebben al een zoontje dus zijn nu klaar vinden wij haha.
soms vragen mensen aan me, is het wel zeker, maar dat heb ik ook gevraag den toen zei die man, ja anders zou ik het niet zeggen want dan geef ik je vals geluk. dus het is wel degelijk te zien met 12-13 weken, ik geloof dat bij 12 weken zo'n beetje alles begint te groeien qua geslacht.

Groetjes Danielle

hallo allemaal,

Nou ik heb brutaal gevraagt of ze onder het kontje kon kijken, en ik zag gelijk zon pinneke, kzo ooh ikzie het al het word een jongen!! Nee zei ze : dat pinneke hoort er nog te zitten en is nu in de maak van het geslacht.. Ik zo oh dus je kan het nog niet zien..

Jawel maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
ze kon zien aan van de ligging van het pinneke, naar links of rechts geloof ik..

Maar ze zei: voor 60 procent een meisje ( woeeeeeeeeee zo blij) en voor 40% een jongen.. Ik mocht er nog niet van uitgaan, maar als je al 2jongens heb en je krijg dan te horen dat je een meisje krijgt, dan gaat het onbewust echt wel kriebelen van geluk..

een jongen is ook welkom.. als het maar gezond is. maar een meisje is nieuw moeilijk om ff uit te leggen.

ik zie het 10juni dan heb ik de 16e weken echo bij de verloskundige en dan weet ik het zeker, Met Quinn de jongste van mij heb ik ook geslachts bepaling gedaan bij de 16weken..

Liefs,
Maantje

Ik heb bij de 12 wkn echo ook gevraagd of ze het kon zien en mijn echoscopiste zei dat het bijna zeker een jongetje wordt door het pinneke! Ik kon het zelf ook een beetje zien op het scherm, ze ging er uitgebreid naar op zoek.
Maar als ik jullie berichten zo lees, ben ik daar niet meer zo zeker van haha!
Het kan dus nog veranderen!

Ach het maakt me eigenlijk niks uit, maar het is wel grappig dat er zoveel verschillende verhalen over "het pinneke" zijn.

Ik heb al 1 zoontje, dus een meisje zou erg leuk zijn. Maar ik heb geen voorkeur, met een jongetje ben ik net zo blij, zolang alles goed is hoor je mij niet.

Ben nu wel extra benieuwd naar mijn 20 weken echo, alleen dat duurt nog zolang!

Groetjs Colin

Terug
Bovenaan