Wie oh wie?

A

Anoniem

Guest
Wie kan me helpen,ik snap er echt niets meer van!

Op 8 mrt heb ik een mk gehad en heb ong.1.5 week erg gevloeid.
Daarna dacht ik dat het vloeien over was en zijn we weer aan t klussen gegaan.

Nu echter tot vorige week donderdag heb ik toch steeds een beetje last gehad van het vloeien,dat is dan dus 4 weken lang.
Alleen bij het afvegen en de ene dag was er wel wat en de andere dag helemaal niet!

Vorige week donderdag(niet afgelopen week maar die week terug)kwam er opeens een slijmprop los met wat oud bloed eraan en sinds die tijd heb ik geen bloed meer gezien.

We  hebben  vanaf 1,5 week na de mk om de dag geklust omdat we nu dus niet weten wanneer mijn eisprong is,maar dat zou natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn als we dat wel ongeveer zouden weten.

Ook heb ik zw.verschijnselen,maar heb nu een aantal keer getest en de testen zeggen negatief,wel zit er de volgende dag een heel licht streepje,maarja dat geldt natuurlijk niet meer.

Wie weet wat ik nu moet gaan doen???

liefs Caro

Hoi Caro,
Heb je al een mk achter de rug.... Krijg je deze onzekerheid ook nog.
Ik kan me voorstellen dat het allemaal niet makkelijk is.
Maar als je duidelijkheid wilt, denk ik dat je af moet wachten totdat je weer gewoon
ongi bent geworden. Na een mk kun je een paar weken blijven bloeden maar dat hoeft
niet. Ik weet niet of je gecurreteerd bent? Dan stopt het nl meestal eerder.
In principe ben je als alles "weg" is ook gelijk weer vruchtbaar. Maar als je wilt weten
hoe je cyclus is, kun je beter even de volgende ongi afwachten. Het kan ook zijn dat
je alweer ongi bent geweest en dat hebt verward met bloeden van de mk.
Dat kan nl heel snel op elkaar volgen.
Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even je gyn bellen. Die weet het vast wel.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Veel liefs Melanie

Erg zeg dat je een mk hebt gehad.
Waarom bel je de huisarts gewoon niet even? Kun je gelijk andere dingen vragen waar je geen antwoord op weet. En kom je van je onzekerheid af.
Succes en sterkte

Gosamme Caro,
een mk en dan dit ook nog. Lijkt me niet leuk. Ik zou ook nog even afwachten om te kijken of mijn lichaam binnen een aantal weken weer "normaal" wordt, zo niet dan zou ik toch even bij de HA of Gyn langsgaan. Dan weet je het zeker.
Succes.
Groetjes V.

Hoi Caro,
Ik sluit me bij de andere dames aan...
Wie weet kan de HA je verder helpen

Succes!!!

Liefs Leah

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik inderdaad maar es de vk ga bellen.
Ik wil toch wel graag verder en dat lukt op deze manier natuurlijk niet!

Ik houd jullie op de hoogte!

liefs Caro

Terug
Bovenaan