Wie oh wie?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie heeft er nog meer a.s. vrijdag haar NOD? En wanneer gaan jullie testen? Ik begin nu echt flink te zenuwen te krijgen, hoewel ik dat liever helemaal nog niet wil, het duurt nog dagen tot het eindelijk vrijdag is. Wij hebben in principe afgesproken vrijdag af te wachten en zaterdag te testen als er nog geen  te bespeuren zijn.... Ik weet niet of ik dat ga redden.... Ik denk trouwens ook dat als ik vrijdag afwacht, en er is nog niks, dat ik het dan wel weet, ben met de clomid en pregnyl nog nooit te laat geweest. Ohhhh...ik hoop het zoooo!!!! Ik hoop dat er nog meer meiden rond die dag hun NOD hebben, dan kunnen we samen stressen!

Liefs, Anke

hé anke,

beroerd hé dat wachten??

ik heb ook mijn nod rond vrijdag.
het is voor mij iui poging 4.
maar de eerste x met glonal f.
laten we hopen dat we voor die tijd geen bloeding krijgen.
en we positief mogen testen vrijdag.

groetjes, jana.

ps; ik had van het weekend wel al last van rood/ bruine  afscheiding.
        dus heb er niet helemaal een goed gevoel over!

Hoi Jana,

Maar als je van het weekend al bloed verloor, kan dat toch nog niks met je evt. menstruatie te maken hebben? Eerder met een innesteling! Misschien toch een goed teken dus! Ik hoop het zo voor je, al je vierde IUI, poeh! Wij zijn nu nog enigszins op 'de natuurlijke manier' bezig, alleen clomid en pregnyl, nog geen inseminaties. Maar als dat niet opschiet beginnen wij ook over 2 maanden met IUI.....ik hoop dat dat nooit meer nodig blijkt te zijn! Ik heb wel steeds meerdere follikels (2 deze maand), dus hopen dat dat meer kansen biedt!!! Ben blij dat ik de laatst loodjes met jou samen kan delen!

Liefs, Anke

Hoi meiden,

Ik wil jullie even laten weten dat ik voor jullie duim hoor. Vrijdag schiet al heel snel op, wie weet wat spannend zeg. Ik heb net mijn eerste iui achter de rug deze ronde, ik heb al een zoontje uit een eerder mmm periode. Ik mocht afgelopen vrijdag testen en deze test was helaas negatief, maar ik ben tot op heden nog niet ongesteld. Dus ja dat wordt natuurlijk met de dag weer spannender. Ik heb me voorgenomen tot donderdag te wachten, ben ik dan nog niet ongesteld dan ga ik weer een test doen. Dus ja eigenlijk doe ik dus nog een klein beetje met jullie mee, al is het dan een iets andere situatie. En ja het zou maar zo kunnen dat ik morgen al ongesteld ben hoor. Maar goed veel sterkte de komende dagen en vooral moed houden dat werkt zeker goed.

groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Hoe is het nu met je? Nog steeds niks te bekennen? Dat is toch raar dat je dan niet gewoon op tijd ongi bent? Of is dat wel vaker bij jou? Ik ben met die clomid en pregnyl echt op de dag nauwkeurig op tijd ongi. Hopen dat dat deze keer niet zo is...en dat het betekent dat ik eindelijk zwanger ben!!! Ik durf er eigenlijk niet meer zo op te hopen, kan het me haast niet voorstellen dat het ooit nog gaat lukken... Heb je inmiddels al opnieuw getest of kun je je beheersen? Lijkt me heel frustrerend, naar die dag leef je toe en dan weet je dus uiteindelijk nog niks.... Ik hoor het wel als je wat weet!

Liefs, Anke

Hoi Anke,

Helaas helaas, vanmiddag toch ongesteld geworden. Dus ja het beetje hoop is nu voorbij. Best teleurgesteld maar ik kon me ook wel snel hervatten en weer door voor de volgende poging. Volgende week dondrdag weer folikelmeting. Ben benieuwd.
Nee ik was deze keer wel extra laat en dat is echt balen hoor maar goed het zij zo.
Ik spreek je snel weer, jij succes verder natuurlijk.

groetjes Cindy

Terug
Bovenaan