wie ook 16 oktober????

A

Anoniem

Guest
dag dag,

Ik lees al mijn gehele zwangerschap dit forum maar nog nooit echt  veel reacties geplaatst. Ben op dit moment 38 weken en 3 dagen zwanger... Ik ben benieuwd hoe jullie je voelen??? Ik heb verder nergens last van ( niet van harde buiken enzo) Ik heb wel met tijden ontzettend moe........  maar tja als dit alles is???? Ik vind de bevalling wel ontzetttend spannend...........
Groetjes!!!!!!!!!!!!!

Ja ik ben nu ook 16 oktober. Ik dacht in het begin van 17 oktober maar in het ziekenhuis hebben ze 16 oktober genoteert. Dus ik sta verkeert in de lijst maar ach welk kind komt nu op de uitgerekende datum, niet veel iig.
Maar eh ik voel me goed, heb weinig tot geen last. he tkindje is nog niet goed ingedaald maar dat kan nog wachten tot het eind zei de VK (het is mijn 2e en dat is niet zo raar zei ze).
Maar eh klagen mag ik verder niet maar ik ben wel errrggg benieuwd en het mag van mij wel komen nu!!! (even hintje naar de beeb).
Wel heb ik sinds gisteren vaker last van harde buiken bij even in beweging maar ach dat zegt ook nog niks......
Mijn dochter is geboren met 39,4 en deze vind ik wel mooi als ze ook rond die tijd komt (of nu al) .

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan