Wie ook 2e ronde eerste kindje?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

zijn er nog meer meiden die voor de 2e ronde gaan?

Ik ben benieuwd!

X debbie

Hey Deb,

Wij gaan (sinds gisteren) ook voor de 2e ronde van ons eerste kindje.
9 februari is mijn NOD. Het is nog zo ver weg voor mijn gevoel. Wanneer heb jij je NOD?

Hoi verwachting,

Leuke naam! Ik verwacht mijn NOD 3 feb. Mijn cycles is 28 dagen, (tot nu toe), vraagje je hoe is jou eerste menstruatie zonder de pil verlopen? Ik had zelf namelijk verwacht dat het heel heftig zou zijn, voordat ik aan de pil ging (13 jaar geleden) was ik heel erg ongesteld, veel buikpijn enzo. Maar nu heb ik eigenlijk nergens last van.

Hoe oud ben je?

X Deb

Hallo meiden,
Ik zit ook in de tweede ronde.
Toen ik net stopte 4 oktober werd ik nog van de pil ongesteld en daarna de eerste ronde duurde mijn cyclus 60 dagen, echt lang he!
Nu wacht ik voor de tweede ronde. Ik zit nu op cyclus dag 36.
Heb minder verschijnselen dan de vorige keer, maar 1 ding kan ik wel zeggen is dat ik ontzettend moe ben!!!
Maar ja, ik moet nog even geduld hebben en blijven klussen!

Jullie ook allemaal succes!

Groetjes van Patries.

60 dagen dat is inderdaad een lange cyclus. Best vervelend, want dat betekent ook lang wachten voor je resultaatgericht kunt klussen en kunt testen.

Ik heb begin december mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb de pil dus niet geslikt. De eerste menstruatie was maar 1 dag en heel weinig. Deze keer is het nu al 3 dagen aan de gang maar het wordt al minder.

Ik ben 24 en mijn vriend is 26!

Ik wens jullie in ieder geval allemaal veel succes met klussen!

Hey meiden,

Ik ben trouwens bijna 25 en mijn vriend is 27!

Ik ben 10 dec gestopt met de pil, mijn eerste ongi was na 28 dagen, dus dat zou een mooie cyclus zijn! Ik zou 3 feb mijn NOD hebben, hoop dat het dan gaat lukken!
Wanneer hebben jullie je NOD?

X Deb

Mijn NOD is, mits mijn cyclus weer hetzelfde is, 9 februari.
Als de rode duivels er de 15e niet zijn, ga ik testen.

Liefs,

Verwachting

hoi allemaal, wij zijn ook met ronde 2 bezig. mijn cyclus was de eerste keer 42 dagen....en nu ben ik net 2 dagen overtijd. ik vraag me alleen af wanneer ik een eisprong heb als mijn cyclus 42 dagen is...maar we klussen voor de zekerheid maar gewoon heeeeel veel!haha
heb me voorgenomen pas te testen na een week overtijd te zijn. anders maak ik mezelf veel te onrustig en komt de ongesteldheid alleen maar later.
hier in onze omgeving is echt iedereen zwanger..echt een babyboom! ook mijn zwager en schoonzus zijn zwanger(2de kindje). dus het zou leuk zijn als we ook snel in verwachting zijn...maar ja ik ben er al achter dat je het niet kan plannen!
mijn vriend is trouwens 24 en ik ben 25.
xxx E

Terug
Bovenaan