wie ook al een tijdje bezig voor een tweede??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,,,

de vraag zegt het dus al...
ben al weer even bezig en het lukt maar niet!
wordt er moedeloos van,ben hier op dit forum al eens eerder geweest maar heb er even een tijdje geen zin in gehad en bewust afstand gehouden.....

weten jullie ook of het mogelijk kan zijn dat mijn man of misschien ik wel onverwachts verminderd vruchtbaar kan zijn?? ondanks dat ik vorig jaar nog ben bevallen denk ik hier toch aan!
verder doe ik GEEN gekke dingen;rook niet ,drink geen alcohol,,mijn man is sinds afgelopen weekend gestopt met roken,(hij rooktte niet veel,5a 6 sigaretten p.dag)hij drinkt ook niet,ja met een feestje wil hij er nog wel eens 1drinken maar daar blijft het dan ook bij! we eten ook gewoon gezond,iedere dag vers want dat is voor onze kleine wel zo lekker natuurlijk.....
maar goed ben me nu van alles in mijn hoofd aan het halen,is ook niet goed dat weet ik,maar het zet je wel aan het denken...

Hai,

Hoe lang geleden ben je bevallen en hoe lang ben je alweer aan het proberen voor een 2e? Het kan heel goed zijn dat je lichaam even de tijd nodig heeft om te herstellen van de vorige zwangerschap en de bevalling. Ik zou me er niet al te druk om maken.

gr.Ing
ps ik ben zwanger van de 2e en wederom via ivf dus ik weet aardig wat van vruchtbaarheid. Ik denk niet dat jullie ineens onvruchtbaar zijn hoor.

Tja, zwanger worden is eigenlijk gewoon een lot uit de loterij als je bekijkt hoeveel dagen per maand een vrouw vruchtbaar is! Lijkt me sterk dat je ineens minder vruchtbaar bent, of er moet jaren tussen zitten, maar dat is toch niet zo?
Heb je al geprobeerd bij te houden wanneer je eisprong ongeveer moet zijn en dan rond die tijd te vrijen?
Succes!
Groetjes,

Nathalie, trotse mama van Maaike (28-09-2007)

hey allemaal,,
mijn zoontje is nu net sinds gister 1jaar geworden,ben al een half jaar bezig voor een tweede...
bedankt voor de racties..hoop dat er meerdere zijn die het ook hebben of gehd hebben..

hoi nathalie,,
ja ik heb al eens geprobeerd mijn eiersprong in de gaten te houden ja door middel van ovulatie testen en temperaturen dus weet er al aardig wat van af.
maar op de verpakking staat vaak;na positieve o.test binnen 24uur tot maximaal 36 uur gemeenschap hebben,,,,dan denk ik van;das erg rekkelijk....
heb de vorige keer meteen nadat ik positief getest had gevreeen met mijn man,tot op heden zonder resultaat! en dan denk ik ja;als ik nog een dag had gewacht met vrijen dan is het waarschijnlijk weer/sowieso te laat...

Ik snap dat je het liefst zo snel mogelijk zwanger wilt zijn, maar een half jaar is echt nog maar heel kort, en alles binnen een jaar is gewoon heel normaal.
Bij mij duurde het een half jaar voor ik zwanger was van m'n 1e kindje, en ik vond het toen gevoelsmatig heel lang duren, dus begrijp je gevoel. Ben nu, na bijna 2,5 jaar pas zwanger van de 2e.
Ik zou proberen de rust te vinden, en er wat minder mee bezig te zijn. Ik werd echt gek van die opmerking, maar denk wel dat het vaak zo is.
Succes!

hoi sara,,

ja dat heb ik ook al eens te horen gekregen ja,dat ik het moet laten rusten maar de vraag is hoe doe je dat?
ik probeer mezelf met van alles bezig te zijn om er maar niet aan te denken,maar ik heb dat knopje nog niet gevonden hoor

hoi allemaal,volgens mij gaat er iets niet goed o deze forum hier,als je naar de datum's kijkt dan zie je dat het door elkaar staat,en ik maar denken dat er niet gereageerd wordt... en ik was vanmiddag nog naar deze topic aan het zoeken maar kon het niet vinden maar nu in de avond in eens weer wel,,,heel vreemd

Terug
Bovenaan