wie ook al last van vocht ?

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds een paar dagen al wat last van vocht in mijn enkels. Ik vind dat wel heel snel al en het is niet eens heel warm weer! Het is nog niet heel goed te zien, maar ik voel het wel al. Ik kan me niet herinneren van de vorige zwangerschappen dat ik het toen ook zo snel had... is er nog iemand die daar nu al een beetje last van heeft?

Groetjes, Michele (27+3 van de 3e)

Hoi,

Ik heb er sinds enkele dagen ook last van. Het is bij mij al best goed te zien en ik kan sommige schoenen niet meer aan. Ik ben morgen 27 weken. Bij de eerste had ik er ook last van, maar niet zo vroeg. Ik heb trouwens nu toch veel sneller last van o.a. vocht en maagzuur dan bij de eerste. Moet de 23e weer naar de vk. Ik zal het eens navragen.

Groetjes,
Nelly.

heyhey,

Ik heb wel eens het idee dat ik wat dikkere handen heb, maar doordat ik zoveel ben afgevallen weet ik het ook niet zeker ... tenslotte zit m n ring die normaal strak zat gewoon nog lekker los, maar da's ook niet zo vreemd als je bijna 30 kilo kwijt bent geweest (zijn wel weer aan t opbouwen nu! eindelijk :) nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn). Bij mijn voeten heb ik niet het idee dat er vocht inzit, schoenen zitten ook nog gewoon goed.
Aangezien ik 2 wekelijkse check heb bij de VK, maak ik me d'r ook niet zo druk om.

Groetjes,
Anne

ik ben nu 25 weken zwanger en ik houd ook al vocht vast, 's ochtends ziet t er nog goed uit, maar gedurende de dag worden mn benen en enkels steeds dikker. Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest, die adviseerde me om 1 a 2 theepotten brandnetelthee te drinken, dat schijnt het vocht af te voeren.

ikke ook,
kan me ringen niet meer om, en me schoenen zitten in de loop van de middag te strak maar veder heb ik geen last ervan...

groetjes mama van 1

Hallo meiden,

Mijn zus zei vorig weekend tegen mij, jeetje wat zijn je enkels dik, houdt je zoveel vocht vast?? Euhm, het was mij tot dan toe nog niet opgevallen maar idd mijn enkels zijn wat dikkig. Dus misschien hoort het er toch wel bij rond deze tijd van de zwangerschap. Het is mijn eerste dus tja ervaring heb ik niet. Laat het ook gewoon maar over mij heen komen en vraag het volgende week wel even na bij de VK. Maar het is dan ook nog niet zo erg dat ik   mij zorgen maak. Gewoon   lekker met de voetjes omhoog...

groetjes Belle

ik heb alleen dikke vingers mijn ringen zitten dan zo strak
verder niet
groetjes tineke

Terug
Bovenaan