wie ook al weer aan het werk?

hoi!

wie is er ook al weer aan het werk en hoe bevalt het?
ik ga morgen weer beginnen en heb er wel weer zin in. maar om die kleine weg te moeten brengen vind ik niet leuk.
maar goed als het ritme er eenmaal weer inzit zal dat ook wel goed gaan

hoelang verlof gehad? 15 weken
aantal dagen per week weer aan het werk? 3 dagen per week
waar is je kleine tijdens het werk? 2 dagen kdv 1 dag oma

groetjes klavertje vier
17-05-08 bevallen

Hoi hoi,

Ik ben ook 17 mei bevallen en ben vandaag weer begonnen met werken. Ik rolde er zo weer in. Het is net of ik nooit weg ben geweest! Had het vanmorgen wel een klein beetje moeilijk toen mn schoonmoeder mijn kleine meid kwam halen, maar de rest van de dag ging het goed. Ook het kolven ging redelijk, heb 1 1/2 voeding kunnen kolven, dus dat is wel prettig!

Hoelang verlof gehad? 18,5 week (incl.vakantie)
Aantal dagen per week weer aan het werk?  3 dagen per week
Waar is je kleine tijdens het werk?  ma. naar oma, di. naar kdv, vr. is papa thuis

Groetjes Marije

Hej!
Ik hoef (gelukkig) niet buitenshuis te werken, maar reageer gewoon toch fftjes. Leuk dat je ook op 17 mei bevallen bent... ik ook... net als Marije dus.

hoelang verlof gehad? nvt.
aantal dagen per week weer aan het werk? 7 dagen, eigen bedrijfje en wat dacht je van gewoon fulltime moederen en het gezinsleven draaiende houden met 2 grote jongens, een man vaak ih buitenland, de beesten (3 in huis, 7 kipjes buiten)? Ha,ha, 7 dagen dus!
waar is je kleine tijdens het werk? bij mij, heerlijk vind ik dat.

Groetjes Pippi

Hoi,

Ik heb nu nog vier weekjes vrij omdat ik ook gelijk ouderschapsverlof had opgenomen, dus ik begin weer 1 oktober. Heb er aan de ene kant wel weer zin in ff wat anders, maar aan de andere kant vind ik het ook heerlijk thuis met de kids, maar ik zal er vast zo weer inrollen.

Hoelang verlof gehad?  23 weken  (incl. ouderschapsverlof)
Aantal dagen per week weer aan het werk?  2,5 dag per week
Waar is je kleine tijdens het werk?  ma.  papadag,  wo. schoonmoeder en do. ochtend mijn moeder

Suc6 en plezier alvast!

Gr. Esther
(23/5 bevallen)

Ik ga alweer aan mijn 3de week werken beginnen.

Hoelang verlof gehad?16 weken
hoeveel dagen ga je werken? 3 dagen (24 uur)
hoe heb je de opvang geregeld?de opa's en oma's passen op. 1 dag mijn schoonouders en 2 dagen mijn moeder (mijn vader komt ook vaak 1 dagje mee)

Ik vind het wel weer lekker hoor werken maar ook weer heerlijk om dan thuis te zijn. Ik zou ook niet meer willen werken vindt 3 dagen echt genoeg.

Hoihoi,

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag weer gehad. Was even wennen zeg. Moest weer helemaal in het ritme komen. We zitten ook tijdelijk in een ander gebouw (werk in de zorg), daar ze onze afdeling aan het verbouwen zijn. Moet ik letterlijk alles zoeken nog.
Maar gelukkig is de dag voorbij gevlogen en kon ik snel mijn meissie gaan ophalen. ze had zich goed geamuseerd bij onze gastouder; goed gedronken en voldoende geslapen. Gelukkig. Heb 1 keer gebeld, ter info.

Hoelang verlof gehad? 21 weken, waarvan 4 vakantie waren
hoeveel dagen ga je werken? ik werk 95% in de zorg. Ik werk 3 vaste dagen per week en om het weekend
hoe heb je de opvang geregeld? De 3 doordeweekse dagen gaat Evy naar een gastoudergezin. In de weekenden is papa thuis.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan