Wie ook bezig met KID? Ervaringen gezocht!

<p>hallo allemaal, </p><p>ik zal eerst iets over ons vertellen. Mijn vriend en in proberen al sinds 2016 zwanger te worden. Na anderhalf jaar proberen zonder resultaat zijn we naar de huisarts gestapt en is er bij mijn vriend azoospermie geconstateerd. Blijkbaar heeft hij een genetische afwijking, dit noemen ze een deletie op het y chromosoom. Man wat een klap in ons gezicht! Dit heftige nieuws hebben we natuurlijk eerst moeten verwerken. We hebben gemerkt dat je op zo’n moment een heus rouwproces doormaakt. Ondertussen hebben we ons aangemeld bij het isala ziekenhuis in Zwolle voor het KID traject. En nu? Wat gaat er gebeuren? Ik vind het zo spannend allemaal en ben op zoek naar lotgenoten die ook in dit proces zitten. Dat kunnen bammers zijn, vrouwen in een lesbische relatie, of heterostellen net als wij alle reacties zijn meer dan welkom!</p><p>veel liefs, </p>
 
Ik ben een bam moeder van inmiddels een dochter van 15 maandjes! 
Ik heb KID behandeling gehad in het UMC met donorzaad van cryos (Deense donorbank) ivm destijds lange wachtlijst en mijn leeftijd (39) 
de behandeling zelf valt mee alleen leef je van ovulatie naar menstruatie met veel testen dus je bent er veel mee bezig maar is lichamelijk niet intensief. Ik was poging 6 zwanger en dat met maar 1 eileider en “hoge” leeftijd 
als je vragen hebt stel ze gerust! 
 
 
O wat super dat het bij jou allemaal gelukt is. Nog van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf vooral bang dat er met mij ook iets “mis” is. Deze maand zou eigenlijk de eerste ronde zijn maar de ovulatietesten gaven de afgelopen dagen geen lh piek aan hoewel ik vandaag wel mijn eisprong heb gehad (die voel ik altijd heel duidelijk) nu zijn we dus helaas te laat? heb jij ook de inseminaties in de natuurlijke cyclus gehad of met hormonen? Welke ovulatietesten heb je gebruikt?  En mag ik heel brutaal vragen welke soort MOT rietjes je hebt besteld? Haha sorry voor alle vragen hoor!?
 
Nee stel ze gerust!!
ik heb in de natuurlijke cyclus de inseminaties gehad ze wilden het eerst aankijken en mocht het niet werken dan had ik alsnog met hormonen de behandeling moeten gaan doen.
ik gebruikte richting ovulatie eerst de sensitest sticks, en tegen de tijd dat ik dacht dat ik ging ovuleren dan pas de clearblue (met de smiley) wat je ook kunt vragen in het ziekenhuis is of je een maand mag prikken om inzichtelijk te krijgen hoe je piek ligt. 
Ik had MOT 10 als ik het goed heb...... maar ik moet dat morgen eens nakijken in mijn papieren met IUI is dat dacht ik voldoende. 
Als je wil mag je me ook mailen nic2510@outlook.com ik kijk nml niet altijd op het forum. 
 
Terug
Bovenaan